Ga naar inhoud

Achter bumper bescherming 3BG


ReneV5

Aanbevolen berichten

Ik heb eigenlijk een vraag over de RVS beschermstrip, heeft iemand hier meer ervaring mee? Ik had er een besteld bij totalcarparts maar dat bleek er een voor een B6 variant te zijn, na bellen blijkt dat de producent vindt dat het ook wel past, wat dus niet zo is en dus gaat deze terug, nu zag ik in een andere topic de beschermstrip van Kamei, deze is wel van kunstsfof maar ziet er op de foto goed uit, heeft iemand die erop zitten en kan daar eventueel een duidelijke foto van gemaakt worden? Ik wil er graag zo'n strip op omdat ik net de passat heb laten spuiten en ik een hond heb en dus de bumper niet binnen een week weer bekrast wil hebben.

Of als iemand een andere suggestie heeft hoor ik het graag.

 

Gr.

 

Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk een vraag over de RVS beschermstrip, heeft iemand hier meer ervaring mee? Ik had er een besteld bij totalcarparts maar dat bleek er een voor een B6 variant te zijn, na bellen blijkt dat de producent vindt dat het ook wel past, wat dus niet zo is en dus gaat deze terug, nu zag ik in een andere topic de beschermstrip van Kamei, deze is wel van kunstsfof maar ziet er op de foto goed uit, heeft iemand die erop zitten en kan daar eventueel een duidelijke foto van gemaakt worden? Ik wil er graag zo'n strip op omdat ik net de passat heb laten spuiten en ik een hond heb en dus de bumper niet binnen een week weer bekrast wil hebben.

Of als iemand een andere suggestie heeft hoor ik het graag.

 

Gr.

 

Rene

 

Ik heb zelf een Ladekantenschutz besteld via EBay. Deze is voor verschillende types te verkrijgen. Hij is van zwart kunstof. Staat bij mijn auto wel netjes.

 

IK heb hem via ebay bij www.atd-2000.de besteld.

 

Groet,

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info, link werkt helaas niet, ik weet nu wel het correcte duitse woord en daar zoek ik wel op.

 

Zie het nu ook inderdaad, en op e-bay kom ik geen advertenties meer tegen. Even gezocht via google, en onderstaande link gevonden:

http://www.yatego.com/atd-2000/p,4a76d1 ... 143474cffd

 

Is van dezelfde leverancier.

 

Deze heb ik ook op mijn auto.

 

Groet,

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zit standaard op elke variant maar wordt er vaak afgehaald. Kost bij de dealer iets van € 20,- , ik heb 'm vorig jaar ook vervangen. Vind ik persoonlijk nog steeds de mooiste oplossing.

Als ik me niet vergis bestelnummer 3B9 807 602 A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden