Ga naar inhoud

Detail in progress, Passat 3C Variant: klaar


Jee13

Aanbevolen berichten

neem aan dat je washmitt hebt??

 

Doe je deze ook regelmatig in de wasmachine ?

 

ja ik heb de washmitt ook van Meguiar's en die gaat na elke wasbeurt de wasmachine in.

alsook de andere doeken zoals watermagneet enz gaan de wasmachine is zonder wasverzachter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de volgende wasbeurt (terug spoelen - wassen (terug met 2 emmers) - en daarna afdrogen ) er terug massa's swirls in komen (motorkap is echt een ramp).

 

wat doe ik verkeerd ?

alles met de hand gedaan

 

Met dat laatste ga je de mist in.............."met de hand"

VAG lak swirlvrij maken met de hand is onbegonnen werk, lak is te hard, vergeet het maar.

Je zou Poorboys Black Hole voor het waxen kunnen aanbrengen, dat verhult kleine krasjes. (glaze)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Na de volgende wasbeurt (terug spoelen - wassen (terug met 2 emmers) - en daarna afdrogen ) er terug massa's swirls in komen (motorkap is echt een ramp).

 

wat doe ik verkeerd ?

alles met de hand gedaan

 

Met dat laatste ga je de mist in.............."met de hand"

VAG lak swirlvrij maken met de hand is onbegonnen werk, lak is te hard, vergeet het maar.

Je zou Poorboys Black Hole voor het waxen kunnen aanbrengen, dat verhult kleine krasjes. (glaze)

 

de lak is te hard? hoe komt het dan dat er zo snel swirls in de lak komen? en dit terwijl ik de auto was met proper materiaal en de wagen goed spoel en een washmitt gebruik.

swirl erin krijgen geen enkel probleem, zacht wreefje geven en it's done

maar eruit krijgen moet al machinaal gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zooo :shock::shock: jee dat glimt echt super, met welke middelen heb je het leren interieur behandelt? ik ben nog opzoek naar een goed product om m'n bekleding te onderhouden. En mocht jeje vervelen mijn 3C is dezelfde kleur incl swirls...... :) . Wil er zelf nog aan gaan beginnen maar moet eerst eens oefenen op de auto van m'n vrouw met de DAP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de volgende wasbeurt (terug spoelen - wassen (terug met 2 emmers) - en daarna afdrogen ) er terug massa's swirls in komen (motorkap is echt een ramp).

 

wat doe ik verkeerd ?

alles met de hand gedaan

 

Met dat laatste ga je de mist in.............."met de hand"

VAG lak swirlvrij maken met de hand is onbegonnen werk, lak is te hard, vergeet het maar.

Je zou Poorboys Black Hole voor het waxen kunnen aanbrengen, dat verhult kleine krasjes. (glaze)

 

de lak is te hard? hoe komt het dan dat er zo snel swirls in de lak komen? en dit terwijl ik de auto was met proper materiaal en de wagen goed spoel en een washmitt gebruik.

swirl erin krijgen geen enkel probleem, zacht wreefje geven en it's done

maar eruit krijgen moet al machinaal gebeuren.

 

Verkeerde doeken gebruiken kan al kleine krasjes veroorzaken..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden