Ga naar inhoud
  • 0

Mening gevraagd voor velgkeuze


Dflector

Welke velg zou jij kiezen?  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke velg zou jij kiezen?

    • Golf 6 GTI style (lm+polish parts)
      9
    • Scirocco / Passat CC (black chrome)
      4


Vraag

Het moment komt er bijna aan dat ik een keuze moet maken uit 2 soorten velgen.

Het gaat om de Golf 6 GTI style en de Scirocco/Passat CC velgen.

De 1 oogt meer sportiever en gedetailleerd terwijl de andere meer klasse en bling gehalte heeft, mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Scirocco/Passat CC velg.

 

Het is moeilijk om me een voorstelling te maken want ik kan namelijk geen foto's vinden van beide velgen op een 3b.

Daarom heb ik als voorbeeld maar 2 foto's genomen van een Passat CC.

post-9155-1423824737,682_thumb.jpg

post-9155-1423824737,8695_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hee das toevallig, beide velgen worden voor me besteld door online-velgen.nl!

Morgen...eh op dit moment bedoel ik vanmiddag dus, moet ik er even voor bellen want dan zouden ze hopelijk binnen zijn :)

Voor 899 euro komen er Dunlop SP-9090 banden op want niet alleen de velgen maar zeker ook banden zijn belangrijk vind ik en die standaard banden die je anders krijgt kunnen vaak wat te wensen overlaten.

 

Ik zat zelf te kijken naar de onderste op online-velgen.nl de dark chrome versie kost 650 euro dacht ik ziet er wel strak uit.

De GTI style past niet bij de passat, laten we eerlijk zijn een passat zit niet vol strakke en spannende lijnen en die velgen wel.

Klopt, toch ben ik benieuwd naar het effect en totaal beeld van deze velg.

Aangezien er nogal het 1 en ander aan mijn auto veranderen zal zullen bepaalde lijnen in de body ook gaan veranderen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Pff met deze hitte en een week verder worden het wachten me haast ondraaglijk gemaakt hahaha :roll:

Afgelopen maandag nog even contact met de velgenboer gehad en hij vertelde me dat ze helaas nog niet bij de maandagzending zaten en dat ze waarschijnlijk volgende week zullen arriveren. :P

 

Eerst zien dan geloven natuurlijk maar laten we positief blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Das de velgenboer die ze idd heeft maar ik bedoel eigenlijk dat er op internet geen enkele foto's/ info te vinden is dat ze van een Golf 6 GTi zijn.

Als je bijvoorbeeld in google intypt: Passat cc / Interlagos velgen/wheels/rims dan rollen er direct foto's uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou gisteren heb ik van de velgenboer te horen gekregen heb dat beide velgen tijdelijk niet leverbaar zijn en dat het nog minimaal 4 weken gaat duren( :cry: )

Nog langer wachten is nu geen optie meer en ga vanmiddag maar even kijken naar mogelijke alternatieven.

 

golf-6-gti-black-new-velgen.jpg

1. Golf 6 gti style black

 

Diamond-raider-velg.jpg

2. Diamond Raider

 

diamond-raptor-velg.jpg

3. Diamond Raptor

 

WOLFRACELUGANO.jpg

4. Wolfrace Lugano

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden