Ga naar inhoud
  • 0

distibutie en draagarm


4motionv6

Vraag

beste mensen wegens geld gebrek, (geen baan wegens crisis al een jaar lang) heb ik de volgende vragen, als ik tegen mijn rechterwiel ga schoppen dan zie je me wiel helemaal bewegen, nu schijnt mijn draagarm op te zijn, nu is mijn vraag zijn dit alleen de rubbers ? en is dit moeilijk om zelf te doen iemand ervaring, en mijn distrubitie riem moet vervangen worden, is dit ook moeilijk te vervangen graag tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

draagarmen vervang je per stuk, dus niet alleen de rubbers, de meesten vallen qua prijs mee, maar goedkoop is uiteindelijk duurkoop. Ik zou je qua geld eerst focussen op de distributiriem..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het zijn prijzige dingen natuurlijk. Als je ervaring hebt met die dingen kan je dat wel zelf doen.

Persoonlijk laat ik zo'n (delicate) dingen over aan mensen die dit ver dagelijks doen en weten wat ze doen.

Als je riem even fout gaat kost het je heel wat meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet niet hoe het met jou auto is, maar bij ons is de hele voorkant er voor weggehaald om de distr.riem er op te zetten. Dit was een 3B-tdi. Kostte mij trouwens iets van 300 euro, dit was incl een een nieuwe waterpomp.

Bij de garage zal het wel ri de 700 euro gaan (denk ik...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden