Ga naar inhoud

NEW Passat is gewoon Facelift


Hiddem

Aanbevolen berichten

Gast Anonymous

Wordt alleen maar beter! Moet eerlijk zeggen dat ik deze mooier vind dan de Audi A5 waar ie trouwens wel een beetje op lijkt.

 

VW is van plan Giugiaro over te nemen, zo te zien hoeft dat niet eens want kijk wat er nu uit komt! Kun je je dan voorstellen hoe het wordt als ze Giugiaro eindelijk binnen hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ik erbij kom weet ik niet, maar ik meende een paar maand terug een paar foto's gezien te hebben van de nieuwe passat.... Eigenlijk hetzelfde als de GolfVI..... nieuwe neus en kont, daartussen minder bijzondere, grote aanpassingen... Heb nog ff gezocht naar deze foto's maar kan ze niet vinden.... of ik heb het gedroomt.

 

Ik weet nog niet wat ik hierna doe met de auto, CC vind ik nog steeds mooi, maar A6 of 5-serie vind ik ook mooi. Ligt ook aan of er nou wel of geen bestelbus gekocht wordt voor mijn onderneming. Anders vind ik een Scirocco ook een vette bak, lekker compact, sportief!

 

Heb de passie gekocht met 50k en heb in een half jaar 30k gereden. Op dit moment zit ik aan de 82k..... denk er aan om deze passie weg te doen voor de 180k.... Maw.... ik kan nog ff van de passie genieten:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden