Ga naar inhoud

onderdeelnummer tankklep vergrendelpin gezocht


boeman

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Vannacht heeft iemand geprobeerd om benzine te tanken... UIT ONZE AUTO!! :angry: Is niet gelukt, zit nog steeds even veel in, alleen is wel de vergrendelpin afgebroken. Althans, dat denk ik, want mijn vriendin is met de auto weg en belde pas terwijl ze aan t rijden was. Ik heb een kort stukje van het pinnetje teruggevonden op de grond, vandaar mijn vermoeden.

 

Het is nr. 9 op de tekening die hier in de Kb staat. Kan iemand vertellen welk bestelnummer dit zou zijn voor als ik naar de vw dealer ga?

Link naar reactie
Delen op andere sites

GRMBL :angry::angry: kijk ik net naar de passat, is het logo ook gejat uit de grill. Waarom kan dat er zo makkelijk af? Omdat er anders nog meer gesloopt wordt omdat mensen dat zo graag willen hebben?

 

Anyway, ook nog op zoek naar een nieuw logo en nog steeds op zoek naar onderdeelnummer van de vergrendelpin. Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet helpen aan 't nummer. Je kunt ook naar de dealer gaan en aangeven dat dat pinnetje is afgebroken.

Ik ben al meermaals bij een dealer geweest zonder onderdeelnummer, even situatie uitleggen en ze laten je zo op de computer meekijken om 't aan te wijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Misschien dat ze het geprobeerd hebben om de motorkap via het gat in de gril te openen

 

met als doel? Ooit hebben ze uit mijn eerste auto een accu gejat, maar dat lijkt me toch niet iets wat vaker voorkomt.

 

Volgens de dealer worden er vaker emblemen van grills gestolen, schijnt leuk te zijn als je dronken bent of voor je gestolen emblemen verzameling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden