Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe passat, geen dvd speler ?


frank14

Vraag

hallo mensen!

ik heb nieuw op dit forum en heb al wat pagina's doorgelezen en ik moet zeggen, het ziet er top uit.

 

nu ben ik sindskort dus de trotse eigenaar van de nieuwe ;

 

Type 3C VW Passat B6 Variant

 

 

maar nu heb ik dus een prachtige boordcomputer maar nu was mijn vraag zijn hier mischien dingen voor zodat ik bijvoorbeeld dvd's kan kijken of mijn navigatie kan wijzigen dat ik bijvoorbeeld zoals tomtom krijg zo plat op de weg zegmaar. dat lijkt me namelijk wel tegek.

 

aangezien de dvd's van navigatie gewoon dvd's zijn vroeg ik mij af of er niet iets was dat ik gewoon dvd's erop kan kijken,

 

 

alvast erg bedankt voor een reactie,

 

 

Gr.Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
hallo mensen!

ik heb nieuw op dit forum en heb al wat pagina's doorgelezen en ik moet zeggen, het ziet er top uit.

 

nu ben ik sindskort dus de trotse eigenaar van de nieuwe ;

 

Type 3C VW Passat B6 Variant

 

 

maar nu heb ik dus een prachtige boordcomputer maar nu was mijn vraag zijn hier mischien dingen voor zodat ik bijvoorbeeld dvd's kan kijken of mijn navigatie kan wijzigen dat ik bijvoorbeeld zoals tomtom krijg zo plat op de weg zegmaar. dat lijkt me namelijk wel tegek.

 

aangezien de dvd's van navigatie gewoon dvd's zijn vroeg ik mij af of er niet iets was dat ik gewoon dvd's erop kan kijken,

 

 

alvast erg bedankt voor een reactie,

 

 

Gr.Frank

 

 

eeeuuuhhhh, ik snap niet echt wat je bedoeld? leg eens uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Forget it.... De DVD navigatie speelt alleen navigatie dvd's en als je het nieuwste model hebt ook muziek cd's. Het apparaat speelt geen films. Hiervoor heb je de Dietz interface nodig en een separate dvd speler. Je gebruikt dan het Navi scherm voor de weergave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alle kleine beetjes maken een hoop, de auto wordt er weer duurder door. Daarnaast denk ik dat er nog niet zoveel DVD gekeken wordt in de auto. Ik heb er een tijdje een DVD-speler op aangesloten, leuk (vooral om aan anderen te laten zien), maar ik heb er zelf bijzonder weinig gebruik van gemaakt, vandaar dat ik hem er ook weer uitgehaald heb.

 

Het steeds wisselen van je navigatie-dvd met een andere DVD lijkt mij overigens ook verre van optimaal.

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

en nee het gaat inderdaad niet, hij zegt van verkeerd navigatie dvd of wat dan ook, heel jammer want de hardware kan het wel dus volgens mij hoeft vw dan toch alleen de software aan te passen. jammer hoor, is er geen optie die zo te krijgen want ja een live muziek dvd s zeker lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden