Ga naar inhoud

Andere auto.


Adamski

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk op zoek naar een andere Passat, 3bg en dan een variant.

Ik heb nu een sedan 3bg van 2000, met 298dkm op de teller.

Staat een 2002 variant highline 130 pk tdi te koop met 250dkm op de teller, is dit verstandig of niet??

Ik ben niet van plan om bakken geld uit te geven, het moet dus een beetje low-budget blijven.

Tips en adviezen zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daad werkelijk verschil...

leer alcantara, en chromen strippen buitenom. en ca 30 pk

hoeveel zou je moeten bij leggen om jouw passat in te ruilen?

zet dat af tegen ander interieur kopen op ebay, en chromen strips rondom en een chip.

je hebt nu een wagen waar je verder tevreden over bent en je weinig kosten geeft? Denk dat je 't beste op die manier de afweging kunt maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daad werkelijk verschil...

leer alcantara, en chromen strippen buitenom. en ca 30 pk

hoeveel zou je moeten bij leggen om jouw passat in te ruilen?

zet dat af tegen ander interieur kopen op ebay, en chromen strips rondom en een chip.

je hebt nu een wagen waar je verder tevreden over bent en je weinig kosten geeft? Denk dat je 't beste op die manier de afweging kunt maken.

 

Mijn auto heeft waarschijnlijk linksachter in elkaar gezeten, spatbordrandje begint wat te roesten en rondom een plug in de bodem zat ook roest.

Je ziet verder ook veel rare vlekken, wat betreft spuiten kortom ik heb de aardigheid er af.

Ik wil dus graag een strakke, schadevrije passat waarbij bj en km-stand mij niet zo veel zeggen.

Wanneer ik aan het poetsen ben en zie roest, en rare nevels vind ik er niets meer aan. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

rond maar af naar boven en je zult min. 2000 bij moeten betalen. (in zo'n geval negatief denken, dan valt t altijd mee )

Maar als je idd er al uit bent, en je kunt het je veroorloven, doen!

 

Tuurlijk het valt altijd tegen, maar die 1750 was natuurlijk ook theorie!

Ik reken mijzelf ook wel eens rijk hoor, maar wanneer ik mij iets in de kop gezet heb, krijg je dat er moeilijk uut.

Moet maar even een keer richting Heerenveen gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4250,- voor jouw auto terug? Ik wil je geen depressie aanpraten, maar dat gaat je niet lukken hoor. 3000-3250,- en dan mag je denk ik al wel in je handjes klappen ;)

 

 

Dat denk ik ook, een handelaar wil alijd zo rond de 1000€,- verdienen op en auto zowel inkoop als verkoop in zijn voordeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden