Ga naar inhoud
  • 0

deur linksachter niet te openen van buitenaf


mark.v

Vraag

Ik heb weer eens een probleempje,

 

de deur linksachter is van buitenaf niet te openen. Wel van binnenuit. Ook werkt het de centrale deurvergrendeling.

Het betreft een VW passat variant van 2001, TDI-96 kw.

 

Iemand die mij kan vertellen wat er kapot is en hoe ik dit kan repareren? Is er al ergens een topic hierover?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Groetjes,

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb bijna hetzelfde punt bij mijn variant uit 2001. Mijn rechterachterdeur zit dicht en gaat zowel van binnen (kinderslot) als van buiten niet meer open. De centrale deurvergrendeling werkt wel, echter ik hoor aan de schakeling dat die maar 1 klikje dichtgaat. Ik hoor geen 2e klikje (zoals voorheen wel) en zie dat het knipperlampje in de bestuurdersdeur niet meer knippert. rara ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb weer eens een probleempje,

 

de deur linksachter is van buitenaf niet te openen. Wel van binnenuit. Ook werkt het de centrale deurvergrendeling.

Het betreft een VW passat variant van 2001, TDI-96 kw.

 

Iemand die mij kan vertellen wat er kapot is en hoe ik dit kan repareren? Is er al ergens een topic hierover?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Groetjes,

 

Mark

 

zelfde probleem heb ik op het ogenblik ook, bij mij is de aansluiting in het rubber bij de deur kapot.

vorige eigenaar is aan het knoeien geweest :angry:

heb een nieuwe kabelboom besteld ongeveer 40 eurie en gaat er volgende week in

dus kijk eens naar de aansluitingen in het rubber van de deur (flexibel stuk rubber als je de deur opent)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de klink los gedraaid, door de torx die achter de binnenrubber zit los te draaien. De kabel was los. Deze heb ik weer vast kunnen zetten en de klink weer terug kunnen zetten. De deur werkt weer, alleen valt nu de klink niet helemaal mooi vlak met de deur. Iemand enig idee wat ik fout heb gedaan? Ik denk dat de klink nog ergens achter had moeten haken of zo, maar dit heb ik niet voor mekaar gekregen.

 

Groetuh,

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nou, bij mij wil de rechterachterdeur opeens niet meer open :(

niet van binnen, want hij zit op het kinderslot

niet van buiten, want het pennetje zit omlaag:(:(

als ik aan de binnenkant de deur probeer te openen, komt het pennetje wel ophoog... maar zakt net zo hard wil terug

het pennentje vasthouden (met een tang of zo) wil niet

help wat moet ik doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden