Ga naar inhoud

Bumperkleven


gurby

Aanbevolen berichten

Ik kom regelatig in nauwe straatje en drukke straatjes. Ik moet wel zeggen vrij weinig mensen letten op met wat wij aan het doen zijn, dit luid dus tot frustratie van de chauffeur. Ik moet eerlijk zeggen er zijn wel mensen die netjes 10m voor de kruispunt stoppen zodat wij de ruime bocht kunnen maken, of knipper voor als wij wille invoegen. En ik las net dat men een hekel hebben aan chauffeurs die inhalen, tja ik ook maar ik doe het wel maar met mate (Vooral 's nachts). Wij hebben dan op ons werk een vrij strakke schema waardoor we aardig door moeten kachelen en dan maakt die 1.22 (??) km/h veel uit. Dit scheelt soms 5-10 min. op de eerst volgende klant en als ik deze schema even plaats dan zul je mij redelijk begrijpen;

 

- 5:50 klant 1

- 6:10 klant 2

- 7:35 klant 3

- 7:45 klant 4

- 8:00 klant 5

- 8:15 klant 6

 

Zo lijkt het nog niks, maar ik zet de rijtijden er even bij en de pauze's.

 

- 4:00/4:45 overladen (1:10 rijden naar klant 1)

- 5:50 klant 1 (0:12 rijden naar klant 2)

- 6:10 klant 2 (0:22 rijden naar klant 3)

- 7:35 klant 3 (Eerst 0:30 pauze dan 0:40 rijden naar klant 4 (Of langer!!))

- 7:45 klant 4 (0:13 rijden naar klant 5)

- 8:00 klant 5 (0:18 rijden naar klant 6)

- 8:20 klant 6 (2:00/2:45 rijden naar huis)

 

Voor het overladen heb ik al 3 klanten en ik begin om 1:30. Reken maar uit per 4:30 rijden MOET je 0:45 pauze hebben gehad. Maar uiteindelijk blijf je oneindig katten in het verkeer en vaak is dat Chaffeur vs. Automobilist. Verder lekker laten rusten en kallem doen in het verkeer, hoe? 10min eerder weg bij huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:angel: Allemaal respect en begrip voor elkaar en elkaar een beetje de ruimte gunnen, dan is er niets aan de hand.

Vergeet niet: al die leuke dingen die jullie op de Passat zetten aan lampen, velgen, banden en noem het maar op is op enig moment in een vrachtwagen vervoerd :mrgreen: En hoe denk ja dat de onderdelen bij de fabriek komen? Of bij de garage? 8-)

Juist ja 8-)

:mrgreen: Of die gele rakkers bij de supermarkt? 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit scheelt soms 5-10 min. op de eerst volgende klant en als ik deze schema even plaats dan zul je mij redelijk begrijpen;

 

- 5:50 klant 1

- 6:10 klant 2

- 7:35 klant 3

- 7:45 klant 4

- 8:00 klant 5

- 8:15 klant 6

 

Sorry, maar er zit maximaal 20 minuten tussen je klanten, daar ga je met 1.22 Km/h verschil tijdens inhalen geen 5-10 minuten op winnen. Misschien is dit niet zo'n goed voorbeeld. :wink:

Ik bedoel ook op de rijksweg he, als ik deze tijden zie, moet dat in 1 plaats liggen, of heel dicht bij elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andijk dan Bovenkarspel dan Hoorn dan Alkmaar 1 dan Alkmaar 2 dan Koedijk. Maar ik bedoel als ik wegkom bij het overladen maakt die 1.22 km/h uit en ook wel met de klanten maar ik snap wat je bedoeld, chauffeurs die 1 klant hebben en net iets sneller zijn terwijl ze dan 10min. langer kunnen liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ook niet al die heisa soms van het bumperkleven, hier in Belgie is daar ook soms wel wat over te vertellen, Als je links hangt en er komt iemand aan die sneller ga dan toch gewoon naar rechts en hou het verkeer niet op....

Heb ik totaal geen probleem mee als er mij iemand voorbij wil op de snelweg laat ik ze ook gewoon langs, maar ze moeten dat bij mij ook wel doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden