Ga naar inhoud
  • 0

groene vloeistof


Savage

Vraag

hallo allemaal, had over groene vloeistof al een topic gelezen maar zonder verdere uitkomst.

 

Vandaag van rechts onder een sissend geluid na een kort ritje met mijn Passat 3BG 2002 op mijn oprit zie fel groene

vloeistof eruit lopen minstens een liter, wat kan dit nu zijn eerste gedachte was airco maar dat blijkt dus enkel gas te zijn.

heb zojuist een stukje gereden en stuurbekrachtiging werkt gewoon (airco heb ik niet getest)

 

Iemand een idee remvloeistof en ruitenwisser is het in ieder geval niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

grote kans dat het je airco is!!! als je airco wordt afgevuld wordt er meestal een fluor (lekdetectie) en olie (smering tbv aircocompressor) bijgevuld. als je airco in een maal leegloopt, krijg je dan een felgroene substantie op je oprit!!! lekkage zit waarschijnlijk bij je filter/droger, zit RV gemonteerd, je aircoslang slijt dan bij je filter/droger langs waardoor deze lek raakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zo ffe een update, het groene spul was idd de airco de slang schuurde langs de condensor rechtsvoor derhalve een scheur erin, laten vervangen en afvullen etc...

Verder de distributieriem en waterpomp laten vervangen, en gisteravond trok de auto niet meer "generator error" op het display en een rammelend geluid vanuit het vooronder...dacht eerst dat het de riem was, maar bleek na bezoek aan garage vanochtend de vrijloop poulie te zijn van de dynamo, deze vervangen weer 80 euro verder

en het schijnt opgelost te zijn.....was weer een duur weekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden