Ga naar inhoud

Bekleding


passat18turbo

Aanbevolen berichten

Ik heb hem al een aantal keren open gemaakt, en het is niet moeilijk los te maken, maar dicht... is niet grappig...

 

Als je de klepjes in de handgreepuitsparing los maakt, daar vind je in alle 2 een schroef.

Dan draai je aan alle twee de kanten, de onderste gedeelte en van het bovenste gedeelte los, zijn ook 2 schroeven.

Dan komt het, je haalt heel voorzichtig (voorzichtig trekken) de panneel/bekleding los, let op!! niet met geweld, alleen zal je als je hem weer inelkaar wil zetten, wel een beetje gaan vloeken, want vaak klappen die V palletjes/clips dubbel, maar je moet er ook geen haast mee hebben, en nog een tip: zorg dat je het in een warme omgeving doet, en niet net als ik wanneer het koud is, gebruik desnoods een haarföhn van de vrouw, want je maakt meer kapot dan je lief is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben met hetzelfde bezig. Hoe zit de bekleding aan de raam/bovenkant vast? Ik heb daar 2 schroeven berwijderd maar het lijkt alsof alles verlijmd is. Krijg je dat wel weer netjes inelkaar?

 

Op een Russische site kon ik vinden dat ik dit moet hebben als de handleiding:

 

Repair Manual, Body Interior, Repair Group 70;

Removing and installing tailgate trim

 

Iemand een pdf-je toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt jongens!

 

Ik zie dat ik wat vaker in de knowledge base moet kijken, had hem begin deze week, net iets te vroeg, helemaal doorgespit en dus gemist. :wink:

 

 

(ik zie trouwens wel wat verschillen met mijn 3B; bv op de overgang van de bovenste naar onderste bekleding zitten bij mij nog 2 bouten.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe artikelen verschenen in de Knowledge Base:

 

Achterklepbekleding demonteren Passat Variant 97-00

Achterklepbekleding demonteren Passat Variant 00-05

Achterklepbekleding demonteren Passat Limousine 97-05

 

Als er nog mensen zijn die nog een beschrijving/handleiding zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden