Ga naar inhoud

  • 0

MFD2 veel sneller met v7 kaart DVD


remkow

Vraag

Had al een berichtje op navigatiehelpsite gezet maar ik wil de tip hier ook even geven:

Ik heb mijn MFD2 DVD systeem laten updaten naar sw030 en tevens is er unlock firmware geïnstalleerd.

Ik gebruik ik nu een v7 map dvd, bij de eerste keer dat je deze plaatst wordt ook een stukje firmware geladen en het systeem is echt merkbaar sneller, met name bij het in- en uitzoomen van de kaart.

 

Ik weet niet zeker of de verbetering komt door de unlock firmware of door de v7 dvd, maar ja het gaat om het resultaat.

Het kaartmateriaal van de v7 dvd is overigens van 2009.02:

Nav-Data:             DVD-Link_N9I8M6/nav2-EUR_2009.02_p32_LG9 v2
Map-Source:           DVD-Link/map2-EUR_2009.02_ML5
Map-Data:             map2-EUR_2009.02_ML5 v2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kunt de versie als volgt uitlezen: druk op info en dan op, de op het plaatje rood gemarkeerde, toetsen tegelijk indrukken.

mfd2-version.png en dan systeeminfo, en de knop naast de pijltjes naar beneden.

 

De versie staat bij HW - HU (0630).

 

Mbt de update zal ik je een PB sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zaterdag mijn Passat opgehaald met MFD2 DVD navigatie. Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe e.e.a te werk gaat. Zou ook erg graag PM ontvangen!!!

 

Alvast bedankt!

El Rey

 

Bedankt voor de PM, maar heb het toch zelf verder uitgezocht en zojuist zelf succesvol 'geupdate'

Gr., El Rey

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

El Rey,

 

Sinds kort de trotse bezitter van variant 2.0 tdi van 2007 welke is voorzien met de MFD2 DVD.

Zou jij mij ook een PM kunnen sturen hoe jij het e.e.a. hebt uitgevoerd ?

 

Met vriendelijke groet,

 

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

El Rey,

 

Ik ben sinds kort ook eenn trotse bezitter van variant 2.0 FSI van 2006 welke is voorzien met de MFD2 DVD.

Zou jij mij aub ook een PM kunnen sturen hoe jij het e.e.a. hebt uitgevoerd ?

 

Ik hoor graag van je!

 

Met vriendelijke groet,

 

ET1902

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

All,

 

Ik krijg steeds meer verzoeken voor PM, maar kan het ook wel op het forum delen, ik heb het nl. niet zelf uitgevonden, maar na lang zoeken gewoon gevonden op het internet gevonden. Als je onderstaande forum leest leest en je het bestand in posting 1 download, dan moet het lukken.

De software op deze site is puur een update van je systeemsoftware en een unlock. De kaart moet je ergens anders vandaan regelen (had ik eerder in mijn bezit).

 

http://www.digital-kaos.co.uk/forums/f1 ... ck-107402/

 

Heb nog wel een verzoek voor jullie: ik zou erg graag de FLITSPALEN in mijn navigatie willen hebben, maar kom hier niet verder mee. Ik weet bijvoorbeeld al niet welk bestandsformaat de POI van de MFD2 heeft. Wanneer we met z'n allen nu hier eens wat tijd aan spenderen, dan moet dit ook lukken. Mijn idee is om een flitspaalbestand op een 'kopie' van mijn kaart erbij te branden en dan moet het systeem dit gewoon kunnen zien lijkt me (net zoals de VW-dealers, parkerplaatsen et cetera).

 

El Rey

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden