Ga naar inhoud
  • 0

Ap schokbrekers en veren... KW?


Fopperr

Vraag

Ik kreeg vandaag een mailtje van een bekende die mij vertelde dat ik net zo goed AP schokbrekers (merk uit Duitsland) kon nemen, dit zou van KW zijn, kwaliteit is nagenoeg hetzelfde, alleen 35% goedkoper.

 

post-10440-1423824253,038_thumb.jpg

 

Heb hier verder geen ervaring mee, betaal ook absoluut wat meer voor goede kwaliteit.... maar als het toch hetzelfde is:P, blijf toch een Nederlander hè:P

 

Misschien weet een van jullie hier meer over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dat zei ik hem ook....

 

Heb een vergelijkbaar voorbeeld met accuschroefmachines...

 

Mij werd verteld dat Skil van Bosch was. Dat is ook zo. Alleen begon het binnenwerk van de Skil na een paar weken te kraken en rammelen....

 

Het kan dan wel van hetzelfde merk zijn, maar dat zegt niks over de kwaliteit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ap is inderdaad een dochtermerk van kw net zoals weitec dat ook is..

 

Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, bel eens naar yves van www.crauwelsbanden.be die is al drie jaar achter elkaar de beste verkoper en plaatser van kw kits en aanverwanten in belgie, '(zeg ik niet zelf is door kw gezegd) die kan je zeker voorthelpen met je vragen...

 

mvg

 

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De geruchten gaan inderdaad dat AP uit hetzelfde gebouw komt als KW. Of KW ze technisch ondersteunt is mogelijk, maar dat is niet gezegd. Daarbij wordt op menig forum de vergelijking gemaakt en is de uitkomst dat het niet met het goede rijgedrag van KW te vergelijken is. Als KW ze produceert en verkoopt als budget onderstel, dan lijkt mij dat ook logisch.

 

Volgens de site van KW maakt AP geen onderdeel uit van het bedrijf.

 

http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_our_brands.php

 

http://www.apcoilovers.com/about_ap.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden