Ga naar inhoud

Welke Rotary nemen ?? In bestelling!!!!


sumarcity

Aanbevolen berichten

Na 3 jaar met een Excenter in de weer te zijn geweest wil ik de overstap maken naar een Rotary. Echter kan ik moeilijk een keuze maken. Zit er echt veel verschil in de goedkopere varianten zoals Ferm (staat nu 1 in de gamma krant voor 49€) of kan ik beter voor een wat duurder merk kiezen zoals de Metabo PE 12-175. Wat zijn de grote verschillen tussen de duurdere en goedkopere varianten.

 

Zijn er verder nog meer merken die er met kop en schouders boven uit steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem maar de AEG PE 150 is een perfecte machine, werk ik zelf ook mee.

 

Goedkopere meuk moet je niet nemen, vallen vaak in toeren terug.

Of je moet denken gebruik hem toch niet zo vaak.

 

Ga dan evt. voor de goedkopere.

 

Ik zeg zelf altijd goedkoop, is vaak duur koop. :wink:

 

Evt. heb ik wel een adresje voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CC schijnt in mei met een eigen rotary te komen. Iets zoals de dap (alleen geen excenter natuurlijk).

Zelfde afmetingen volgens mij, dus op zich vrij klein.

 

http://forum.carclean.nl/cc_postst5625/Preview-Polishing-Power-Pro900-rotary-by-Carcleannl.aspx

 

Bedankt ziet er goed uit in elk geval en niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de Milwaukee AP12QE ook een goede machine, wat ik ervan lees is dat deze identiek is aan de AEG PE150. Kan deze namelijk in de UK voor 190€ incl vezenden krijgen. Scheelt toch 100€ met de AEG ,kan ik daar mooi nog wat poets spullen voor kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de Milwaukee AP12QE ook een goede machine, wat ik ervan lees is dat deze identiek is aan de AEG PE150. Kan deze namelijk in de UK voor 190€ incl vezenden krijgen. Scheelt toch 100€ met de AEG ,kan ik daar mooi nog wat poets spullen voor kopen

De carclean Machine PRO900 zit nu in de voorinschrijving voor 99 euro. Dan krijg je er ook een fles polijstmiddel van Monello en een Kompressorpad bij, én dan hou je nóg geld over voor andere mooie dingen.

Veel succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden