Ga naar inhoud
  • 0

witte knipperlichten inbouwen bij passat 3C


Fopperr

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Uitbouwen:

– Contact en alle elektrische verbruikers uitschakelen en startknop in stand 0 (aanslag) losklikken.

– Bevestigingsbout -1- eruit draaien en afdekking -2- van de vergrendeling -pijl- uit de bumper losklikken.

post-5260-1423824116,749_thumb.png – Bevestigingsbout -pijl- aan de onderzijde van het knipperlicht eruit draaien.

– Bevestigingsbout -pijl- aan de onderzijde van het knipperlicht eruit draaien.

– Knipperlicht -1-, rekening houdend met de lengte van de aangesloten kabels, uit de bumper trekken.

post-5260-1423824117,1083_thumb.png

– Steker -1- ontgrendelen en lostrekken en knipperlicht -2- samen met de erop geklikte beschermlijst verwijderen.

post-5260-1423824117,1552_thumb.png

– Met een geschikte schroevendraaier de vergrendelingen -pijlen- ontgrendelen en vastgeklikte beschermlijst -2- van knipperlicht -1- verwijderen.

post-5260-1423824117,2021_thumb.png

Inbouwen:

Het inbouwen gebeurt in omgekeerde volgorde. Let daarbij op het volgende:

AanwijzingWanneer de beschermlijst op de behuizing van het knipperlicht wordt aangebracht, moet erop worden gelet dat alle blokkeringsnokken goed vastklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja, heb een topic geplaatst en kreeg een aantal goede en hele duidelijke tips.

 

viewtopic.php?f=111&t=32973

 

Heb natuurlijk wel meer dan een uurtje aangehouden... heb gelukkig nog wel 2 half rechter handen en weet hoe ik een schroevendraaier moet vasthouden:P

Tis wel de eerste keer dat ik aan mijn eigen auto ga klussen, was hiervoor niet verder gekomen dan het wisselen van zomer- naar winterbanden:lol:

Bovendien is dit forum dicht in de buurt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=110&t=32993

 

heb het maar even in een nieuw bericht geplaatst, tevens foto's toegevoegd aan mijn album.

Ga zeker nog een dingen aanpassen en laat ik daarin zien.

 

Bedankt voor de reacties trouwens:P

 

Heel mooi! en binnen een kwartiertje nogwel. het zijn echt de kleine mods die het doen :-)

Goed werk! :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inderdaad, meestal juist de kleintjes:p

 

Maar houd ook niet van een zwaar gepimpte auto. Vind het mooi om te zien maar zou het zelf niet hoeven te hebben. Ben ik veel te practisch voor ingesteld... misschien wel degelijk:P vandaar ook de Passat:D

 

verlagen, mooie sloffen, blinderen en dat moet het wel zo'n beetje zijn.... anders had ik beter een andere auto kunnen kopen:D maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het was een hele klus.... wel 15 minuten:P

 

 

15 minuten?

Met 1 hand op je rug dan en met de andere al een big mac etend hoop ik :mrgreen:

Ziet er netjes uit hoor.

Zelf ga ik voor de smoke omdat mijn auto zwart is, of voor een met 150 led's er in maar die zijn nog 2x zo duur als de smoke en die vind ik al prijzig....

Daar ben ik al een tijdje over aan het twijfelen maar er zijn er inmiddels meerdere die het gevonden hebben.

Dus ik zal wel weer niet de eertse zijn :|

viewtopic.php?f=110&t=32992

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het was een hele klus.... wel 15 minuten:P

 

Maar het verschil is giga..... eeuhh klein, maar wel mooi.

 

 

Heb nog een aantal kleine dingen op het verlanglijstje staan. Zoals de 18" novula's die ik nog heb staan, verlagen, blinderen/sonniboys...

 

Het begint met iets klein en voor je het weet ben je zo ziek dat het virus niet meer te genezen is :arrow: passatvirus

En je droomt al voor de volgende Mod te doen, zeeeeeer verslavend :mrgreen:

Ik hoor het mij ook nog altijd zeggen in de schowroom "deze wagen blijft lekker orgineel" en 6m later was mijn 1st Mod geboren en het bleef groeien.

Terwijl ik met de ene mod bezig ben denk ik al aan de volgende en ja het zijn de kleine dingen die het doen. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden