Ga naar inhoud
  • 0

achterlamp vervangen grrrrr


GJ&H

Vraag

Achterlamp doet het niet. dus ff vervangen dacht ik.... damn... :evil:

ik dacht dat ik er zo bij kon. er zit echter een plastic geval tegen aan met nokjes. die losgeklikt, maar krijg hem er niet uit. kan dus niet de lampen komen. :|

Moet de hele unit los gemaakt worden ofzo?

 

Gaat om een 3B met 3BG achterlichten.

post-3963-1423824103,2029_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
kan niet, een 3B heeft net iets andere uitsnede als een 3BG, je moet dus de 3 of 4 M6 moertjes erfa draaien om de hele unit te demonteren.. dan kun je er pas bij..

 

zucht... daar was ik al bang voor :cry: .

dat moet dan maar vh weekeind, omdat ik in het donker weg ga en in het donker weer thuis kom. tis gelukkig de rechter.. :|

 

thnx voor het advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb niet naar de zekeringen gekeken. maar gaat dan 1 kant op een aparte zekering dan de andere kant?

 

moet ik morgen maar even doen. heb de rechterknippers enz. eigenlijk niet getest.

Jup naar mijn weten heeft elk achterlicht een apparte zekering. netzoals de beide koplampen. staat in je gebruikershandleiding dan weet je het zeker :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stadslicht van de koplamp doet het ook niet, maar de zekeringen zijn allemaal goed.

Als ik de de auto niet op contact zet en ik doe de knipperlicht aan, branden de stadslicht (parkeerlicht) en ook het achterlicht. Lamp is dus niet kaputt. Zit dus ergens sluiting in.

 

Morgen gaat Dexter er ook even naar kijken en de boel doormeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb precies hetzelfde gehad. Heb je een trekhaak? Bij mij was het dus gewoon een zekering. Beide achterlichten zijn apart gezekerd. Eentje is samen met de stadslichten en kabelboom voor de aanhangerstroom gezekerd.

Weet zo niet meer welke zekering het was.

Maar goed, dit is geen sluiting maar gewoon een kapotte zekering. Even alle zekeringen nalopen.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden