Ga naar inhoud
  • 0

Powerbox?


Mark_Exel

Vraag

Hallo ik heb een passat 3b 1.9 tdi uit 1997 nou vraag ik mij af of ik wel of geen pompverstuiver op de auto heb zitten, en heeft zo`n veelvuldig aangeboden powerbox met beloftes als " tot 30 pk meer en tot 65 nm meer" ook werkelijk een functie op mijn auto of is het gewoon een handige manier om van je centen af te komen zonder resultaat, want ik vind het een hele fijne auto maar zou graag een beetje meer trekkracht willen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik bezit een 90 pk motor, dus dat is dan met pompverstuiver? ben nogal nieuw in de vw wereld dit is nl mijn eerste vw, ben erg t evreden met de hele auto,

maar een beetje meer trekkracht tja is altijd leuk toch? maar zo`n powerbox wat op mplaats verkocht word is dat goed of is het troep.

 

dank voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik bezit een 90 pk motor, dus dat is dan met pompverstuiver? ben nogal nieuw in de vw wereld dit is nl mijn eerste vw, ben erg t evreden met de hele auto,

maar een beetje meer trekkracht tja is altijd leuk toch? maar zo`n powerbox wat op mplaats verkocht word is dat goed of is het troep.

 

dank voor de reacties.

 

Hoi Mark,

 

Jij hebt een verdelerpomp.

Mijn vorige passat is ook een 90 pk geweest en heb er eerst een powerbox (niet van marktplaats) in gehad en heb er later een chip in laten zetten. De wagen werd nog wat sterker door de chip maar het grote voordeel vond ik dat het roeten weg was en dat het vermogen bij alle toerentallen te merken was.

 

Ik zou GEEN powerbox meer nemen, maar de chip laten plaatsen. De kosten zijn tegenwoordig ook niet meer zou hoog (zeker als je een standaard chip laat plaatsen).

Mijn chip was van Jos (zit in Dieverbrug) en leverde ongeveer 118pk en 280NM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden