Ga naar inhoud
  • 0

cruise control vrijschakelen


redmiller

Vraag

Beste forumleden,

 

mijn zwager is sinds vandaag eigenaar van een audi a6 avant 2.4 triptronic. (beetje jammer dat het geen passat is...) Het is een vrije basic model, zonder cruise control bijvoorbeeld. Nu willen we dat er wel voor hem inbouwen. Maar kan iemand mij hier vertellen hoe ik de cruise control met vagcom vrijschakel of installeer?

 

Alvast bedankt!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

het is denk ik een 2.4 Multitronic maar dat doet er in dit geval niet toe:

 

Steuergerät Login

 

STG 01 (Motorelektronik) auswählen

STG Login -> Funktion 11

 

GRA-Aktivierungscode: 11463

GRA-Deaktivierungscode: 16167

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Vdub

Je weet toevallig niet de code voor het vrijschakelen van de automatische afstandsregeling? 11463 en 16167 werken bij mij (passat 3c) wel, maar de code voor vrijschakelen van de afstadsregeling (13647) wordt niet aangenomen door de motorsturing (2.0 tdi BMP motor)

 

Groeten,

Dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit er in. Radarunit met speciaal logo. Ook een andere can gateway met extra optie om het scheidingsrelais aan te sturen, en andere stuurdoos op stuurkolom. Alles zit erin, aangesloten volgens schema... ik krijg geen fout van de afstandsregeling, maar wel een communicatiefout op de CAN aandrijving (geen communicatie met motorsturing) en dan begint het voorgloeilampje te pinken....

Nu heb ik het scheidingsrelais eruit genomen (geen can aansluiting meer), en kan ik terug de "gewone" cruise control gebruiken. Maar ik wil toch wel de afstandsregeling werkend krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet inderdaad met "Coing II" of "Security login" de code voor vrijschakelen inbrengen (zoals je bovenaan al aangegeven hebt). Maar de opgegeven code die ik gevonden had wordt niet aangenomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden