Ga naar inhoud

BBSrm 2 delig project gaat de verkoop in over 4 weken.


Michel_B4

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik zag dat ze bij de shop waar ik altijd voor vanalles en nog wat ga ook een set velgen naar de restaurateur stuurden...

Die velgen zagen er zo slecht uit dat als ze van mij waren ik ze allang gedumpt had.

 

Ik zal de volgende keer eens vragen waar zij die velgen naartoe sturen :)

 

Weer ff back on topic...

Tot nu toe ziet het er heel mooi uit.

Je hebt er veel werk en misschien ook kosten aan maar ik denk dat als alles af is je voldoening er extra groot door wordt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar wat het allemaal heeft gekost? Ziet er overigens wel strak uit!

 

tot nu toe:

 

bbs velgen= 60 euro

randen afdraaien= gratis(maat van me)

chemisch ontlakken= 50 inclu btw.

zwart spuiten= gratis(ook een maat van me)

naafkappen= 26 euro via ebay.

chromen bouten= 78 euro de 120 stk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even weer een update:

vrijdag de velgen opgehaald en daarna gelijk weer weg gebracht.

dit keer naar een collega bedrijf van de looger,namelijk een meubel straler en coater.

die gaat voor mij de laatste kleine oxidatie jet stralen zodat ze morgen middag klaar zijn.

dinsdag hoop ik de schalen dan naar de spuiter te brengen.

 

maar de velgen zagen er al erg strak uit na et loogbad,ben erg te spreken over dat resultaat al.

echt geweldig zo'n kale velg,je kan gewoon alsof ze net gemaakt zijn verder opbouwen.

 

heb vandaag weer een ebay veiling gewonnen,heb nu wel de goeie kapjes binnenkort.

weer voor een nette prijs weten te bemachtigen, 31,50 de 4 :D

en deze zijn ook nog es niet zilver gespoten maar alleen met lak laag bespoten,dus das nog makkelijker ontlakken en polijsten. 8)

bbsdeksels2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier dan de update van de schalen,ik heb ze eerst dus chemisch laten ontlakken.

toen dat gedaan was waren de schalen super kaal en precies wat ik wilde,alleen kwam uit waar ik voor vreesde en dat was de oxidatie had ook al op het alu van dde schalen zitten vreten.

dus zat er maar 1 ding op en dat was de velgen naar de meubel straler en coater brengen die een maat van de looger was.

die straald zo fijn dat je gewoon een gladde velg hebt met alleen een iets ruwer opervlakte en dus geen putjes.

en dat ziet er nu zo uit....

bbsgestraald1.jpg

bbsgestraald2.jpg

bbsgestraald3.jpg

 

morgen middag gaan ze uit me werk naar de spuiter toe.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep et is een bult werk,maar goed veel andere keus had ik ook niet gezien de staat van de velgen.

maar goed et gaat al weer de goeie kant op dus dat doet ook veel deugd :D

 

en uiteraard kan ik straks met recht zeggen dat ze in nieuwstaat zijn,wat de meesten die hun set op maarktplaats te koop hebben staan wel zeggen maar niet waar kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

zoooo het heeft even geduurd maar de schalen zijn dan eindelijk tussen door gespoten.

en ik mag zeggen zeer netjes gedaan,kreeg et telefoontje dat ze klaar waren en ben gelijk naar heerenveen gegaan :lol:

 

zie hier de foto's

schaal1.jpg

schaal2.jpg

 

en even de rand erop voor et gevoel 8)

schaal3.jpg

 

nu nog de randen van peter binnen krijgen en me naafkapjes uit dld.

en me eigen 2 randen nog laten polijsten door peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden