Ga naar inhoud
  • 0

rcd200 geen code!!


beemster

Vraag

hallo allemaal,

 

ik heb van de week een 2 tal rcd200 radio's via ebay engeland gekocht maar ze worden zonder code aan mij geleverd (niet gestolen) nu ben ik bij de (st)(d)ealer geweest en die vraagt er zon 90.- euro per stuk voor en hij moet ingebouwd zijn in het dashboard. maar wil ze voor die tijd eigenlijk gedecodeerd hebben omdat ik er misschien toch wel een klapscherm in wil bouwen of iets dergelijks ipv een rcd.

 

wie help mij aan een oplossing??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een code kan door een dealer alleen opgevraagd worden wanneer een radio in een auto ingebouwd is en computer van de dealer in verbinding staat met de systemen van VW. Hier is geen alternatief voor.

En als je de code van twee radio's komt opvragen vind ik het niet zo gek dat de dealer daar iets voor vraagt. Het is dan duidelijk dat het niet om je eigen radio uit je eigen auto gaat. Er is dus niet direct sprake van even een ongemak bij een klant wegnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Radio's op ebay...

Ik ken het. Zwaar kut man. Duitsers net zo.. Heb het ook gehad met een Rcd500.

Zonder code niet kopen, en zonder Paypal al helemaal niet.

 

90 eu per piece erop dat is die rcd200 niet waard. Klinkt facked up, maar je bent genaait.

In het engels is dit screwed! misschien leuk foor de feedback op ebay.

 

Succes man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm.. dat is kut.. Ik kreeg het gratis via een vriend van mij die bij VW werkt.

 

Wat ik zou doen is even met iets eetbaars (iets eetbaars voor bij de koffie) naar VW gaan, en even vragen of een medewerker je een code kan geven ;) Het is een werk van minder dan 5 minuten. Het enige dat je nodig hebt is een het serienummer van de auto en je eigen chassisnummer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden