Ga naar inhoud

w8 ditjes en datjes.. etc


Ydwer

Aanbevolen berichten

Dat mag ik wel hopen ja! Dat zijn toch geen prijzen meer man....

 

Het zotte is dat, met zulke minimale details die anders zijn, het prijsverschil zo groot is.

Nog geen € 200,= voor het Audi onderdeel en dik € 500,= voor de originele W8 thermostaat bij onze

'Forum VW huisdealer' Autohaas (al incl. de -zeer gewaardeerde- korting dus.)

Dat lijkt echt nergens op, maarja als'ie kapot is moet'ie wel gemaakt worden. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het termostaathuis van de s8 is gemonteerd op de w8,het past goed alleen het meegeleverde stukje buis kan je niet gebruiken,heeft niet de juiste kromming,dus je moet je eigen gewoon gebruiken,en het huis ziet er iets lichter uit,de w8 loopt weer en lekt nog niet,dat was een goeie tip van Ad,bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het termostaathuis van de s8 is gemonteerd op de w8,het past goed alleen het meegeleverde stukje buis kan je niet gebruiken,heeft niet de juiste kromming,dus je moet je eigen gewoon gebruiken,en het huis ziet er iets lichter uit,de w8 loopt weer en lekt nog niet,dat was een goeie tip van Ad,bedankt

 

Kijk dat scheelt weer een paar euries :lol:

Het kan zijn dat deze iets lichter is, er waren in het verleden 2 leveranciers voor het thermostaathuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bang dat bij mij dezelfde homokineet aan gort is.....

 

Bochtje naar echts hoor en voel ik 'm rechts. De vrouw ook als ze naast me zit.

 

Ik zit er toch aan te denken om er een BC set onder te schroeven. Dat ziet er echt profi uit. Alleen jammer dat ze niet reageren op mail. Zal ze eens effe bellen. Lult een stuk handiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Iemand nog schijven aan het zoeken?

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Passat-01- ... 1c2790d5b6

 

Mensen gemaild, antwoord terug gekregen of ik mijn chassis nummer wilden geven zodat ze zelf konden onderzoeken welke schijven/blokken ik werkelijk nodig had, daarna volledige radio stilte......

Recht-toe-recht-aan internet verkopen is blijkbaar geen probleem, maar ik vermoed dat daar geen technische kennis zit. Word het wat lastiger als rechtuit, negeren we het gewoon zodat het weg gaat........

Beetje jammer... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden