Ga naar inhoud
  • 0

AFS storing Bixenon van Passat CC


FredRaket

Vraag

:( Na 2 maanden is het al zover: kleine schade/ kras en een storing. Scahde stekt niet veel voor (geschat op €200 excl, wel jamer natuurlijk) en was beslist niet mijn eigen schuld.

De storing baal ik wel van: de xenonlampen draaien niet meer mee in de bocht :angry: Wordt netjes kenbaar gemaakt door een melding op het dashboard met het verzoek de handleiding te raadplegen die weer het advies geeft naar de dealer te gaan. Dat gaan we donderdag dus maar doen.

Kreeg de melding vanavond voor het eerst: auto uit en weer starten= melding weg. Helaas komt hij iedere keer weer terug dus toch maar even naar de dealer.

Bij de overstap van Peugeot naar VW hoopte ik van dat soort grappen af te zijn. :roll:

Hou jullie op de hoogte :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

AFS melding is waarschijnlijk een onderbreking / slecht kontakt aan de koplamp. Vorige week ook gehad na het uitbouwen van een koplamp, en bij het inbouwen die vergeten aan te sluiten.

Probeer eens de stekker van de koplamp af te halen en terug op te zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
AFS melding is waarschijnlijk een onderbreking / slecht kontakt aan de koplamp. Vorige week ook gehad na het uitbouwen van een koplamp, en bij het inbouwen die vergeten aan te sluiten.

Probeer eens de stekker van de koplamp af te halen en terug op te zetten...

Bedankt voor de tip, ik zal dit meenemen als de auto maandag naar de dealer mag en het zeker onthouden voor een volgende keer. :idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden