Ga naar inhoud
  • 0

automatische lichten.


bucky

Vraag

Yoooo de mannen,

 

Ik heb op mijn passat het systeem van de auromatische lichten staan. Deze gaan aan als ik op de autostrade 140 km/u ga rijden. Ik ben echter eerder zo'n trage slak, en rijd op de snelweg altijd braafjes mijn voorgeschreven 120 km/u.

Kan ik of iemand het nu niet instellen dat ze beginnen te branden vanaf 120 km/u ? :D

 

thkx

 

Bucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Yoooo de mannen,

 

Ik heb op mijn passat het systeem van de auromatische lichten staan. Deze gaan aan als ik op de autostrade 140 km/u ga rijden. Ik ben echter eerder zo'n trage slak, en rijd op de snelweg altijd braafjes mijn voorgeschreven 120 km/u.

Kan ik of iemand het nu niet instellen dat ze beginnen te branden vanaf 120 km/u ? :D

 

thkx

 

Bucky

 

Mijn R36 heeft dagrijverlichting. Hij staat ingesteld op Scandinavie dwz in de stand 0 en Auto branden de lampen altijd op 70%. Als ik harder rijd dan 140km/h dan gaan ze in de stand Auto op 100% branden. Dit is te zien doordat de dashboardverlichting aangaat. Het verbaasd mij dat ze bij jou pas aan gaan boven de 140km/h. Gaan ze dan ook op 100% branden? Het moet mogelijk zijn om dit anders te programmeren. Ik heb een poging laten doen bij de dealer maar die kunnen helaas niet alles.

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deze optie zat in het gratis Think Blue pakket.

 

Volgens mij is dit geen optie. Sterker nog; Ga eens met open ramen harder dan 140 rijden. Dan gaan ze volgens mij automatisch dicht. Correct me if i am wrong.

 

Vandaar dat bij mij de ramen niet open gaan. Ik rijd te hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Yoooo de mannen,

 

Ik heb op mijn passat het systeem van de auromatische lichten staan. Deze gaan aan als ik op de autostrade 140 km/u ga rijden. Ik ben echter eerder zo'n trage slak, en rijd op de snelweg altijd braafjes mijn voorgeschreven 120 km/u.

Kan ik of iemand het nu niet instellen dat ze beginnen te branden vanaf 120 km/u ? :D

 

thkx

 

Bucky

 

Mijn R36 heeft dagrijverlichting. Hij staat ingesteld op Scandinavie dwz in de stand 0 en Auto branden de lampen altijd op 70%. Als ik harder rijd dan 140km/h dan gaan ze in de stand Auto op 100% branden. Dit is te zien doordat de dashboardverlichting aangaat. Het verbaasd mij dat ze bij jou pas aan gaan boven de 140km/h. Gaan ze dan ook op 100% branden? Het moet mogelijk zijn om dit anders te programmeren. Ik heb een poging laten doen bij de dealer maar die kunnen helaas niet alles.

 

Jeroen

Ik heb ook dagrijverlichting (mijn zoontje blijft volhouden dat het daKrijverlichting is :lol: ) en ze door de dealer op Scandinavië laten instellen. D.w.z. dat bij de CC dan ook de achterlichten zacht meebranden. Als de verlichting volledig aangaat gaat ook pas de Xenon branden: bij slecht weer (ruitenwissers constant aan), donker of boven de 140. Overdag brandt dus mijn Xenon niet. Bij jou wel Jeroen?

Kom trouwens in NL niet boven 130 op de teller :angel: , dat is ca. 124 echte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook dagrijverlichting (mijn zoontje blijft volhouden dat het daKrijverlichting is :lol: ) en ze door de dealer op Scandinavië laten instellen. D.w.z. dat bij de CC dan ook de achterlichten zacht meebranden. Als de verlichting volledig aangaat gaat ook pas de Xenon branden: bij slecht weer (ruitenwissers constant aan), donker of boven de 140. Overdag brandt dus mijn Xenon niet. Bij jou wel Jeroen?

Kom trouwens in NL niet boven 130 op de teller :angel: , dat is ca. 124 echte

 

Hallo Freddy,

 

Bij mij branden de xenon lampen altijd maar overdag niet op volledige sterkte. Achterlichten branden ook. Ik wil nu LED-dagrijverlichting in laten bouwen zodat de xenon en achterlampen overdag niet aan staan. Ik heb bij mijn vorige auto de xenon lampen incl behuizing moeten vervangen (stonden ook altijd aan). Dat is geen leuk grapje meer.

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden