Ga naar inhoud

Passat ingebouwde LED


Passant

Aanbevolen berichten

Ik zie op ebay veel van deze lampen. Ik vind dat persoonlijk mooier dan een goedkoop stripje onder in de grille erbij (no offence)

 

Wie kent dit en is dit te doen. Jammer is dat de fabrikant geen foto heeft in een passat!

Wie heeft dit al ?

 

sbrdsp.jpg

 

Link op ebay..: http://cgi.ebay.nl/Scheinwerfer-CHROM-V ... 286.c0.m14

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingebouwd in de koplamp, zoals Audi dat heeft is inderdaad erg netjes, maar ik moet de eerste 'nepper' in deze categorie nog zien waar LED's in zitten met een beetje fatsoenlijke lichtopbrengst. Als ze dat niet hebben, vind ik het een echt zo'n 'wannabee product': je wil per se LED's en koopt dit, maar het eindresultaat is gewoon helemaal fout. LED's die branden als flauw kaarslicht ipv de heldere en krachtige LED's van Audi.

 

Je kan je de vraag stellen waarom ze geen foto tonen van dit product met de LED's aan........

 

Ik zou zeggen, wacht totdat er een versie op de markt komt waarvan de LED's wel voldoende krachtig zijn, en een normale levensduur hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind persoonlijk zo'n stripje een wannabee stripje. Dan doe ik het lieverd niet of goed zoals audi dat ook heeft IN de koplamp.

Staat iedereen vrij natuurlijk om zijn eigen smaak te hebben. Wat dat betreft kost schoonheid idd geld ;)

Ik weet een aantal jaar geleden ook mbt de 3e remlicht. Waren mensen die stopte een lampie achter de achterruit, konden ze ook meedoen aan de remlichten rage. Ik heb dan liever een originele oplossing;) en die kosten idd geld.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk. Maar als dit echte leds zijn (kan haast niet voor die prijs) dan vind ik het heel mooi opgelost (a la A4)

 

Het zijn wel LEDs, alleen zijn het geen hoogvermogen LEDs zoals Audi ze toepast. Het feit dat er LED staat zegt in dit geval weinig tot niets. Niet elke LED is een hoogvermogen LED. Hoogvermogen LEDs zijn gewoon duurder in de fabrikage (en verkoop). Ook moet je de LED goed aansturen, anders is deze binnen de kortste keren stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op ebay veel van deze lampen. Ik vind dat persoonlijk mooier dan een goedkoop stripje onder in de grille erbij (no offence)

 

Wie kent dit en is dit te doen. Jammer is dat de fabrikant geen foto heeft in een passat!

Wie heeft dit al ?

 

sbrdsp.jpg

 

Link op ebay..: http://cgi.ebay.nl/Scheinwerfer-CHROM-V ... 286.c0.m14

 

 

Hier op eBay zijn deze leds aan in de koplamp, echter niet ingebouwd in de wagen.Verkoopsprijs 299€

Merk wel dat het niet de zelfde zijn, deze hier lijken Hi-Leds te zijn. (bij de foto hierboven is het niet helemaal duidelijk) en de code DRL moet er ook in staan (of dit het geval is weet ik niet)

 

2r24rhi.jpg

http://cgi.benl.ebay.be/SCHEINWERFER-LE ... 286.c0.m14

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind persoonlijk zo'n stripje een wannabee stripje. Dan doe ik het lieverd niet of goed zoals audi dat ook heeft IN de koplamp.

 

Nog nooit een audi S6 gezien dan?, die heeft de leds wel degelijk onderaan zitten hoor... :roll:

 

 

Mijn stripjes zijn oemS6 leds met de juiste stuurdoos dus niks wannabee aan hoor... :wink:

 

Ok ja een beetje wannabee dan had ook wel liever de s6 gereden :lol:

 

Kijk anders maar eens voor een filmpje in mijn verhaal, misschien dat je dan het verschil ziet tussen de nepstrips en de echte leds

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, wannabee of niet, als je het mooi vind, why not?

 

Ja tuurlijk daar heb je volledig gelijk in, maar ik vond dat de topicstarter zijn opmerking niet goed had onderbouwd, anders had ie geweten dat leds 'a la audi' ook in de grill worden gezet door audi zelf.. :roll:

Vandaar mijn reactie daarop :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, wannabee of niet, als je het mooi vind, why not?

 

Ja tuurlijk daar heb je volledig gelijk in, maar ik vond dat de topicstarter zijn opmerking niet goed had onderbouwd, anders had ie geweten dat leds 'a la audi' ook in de grill worden gezet door audi zelf.. :roll:

Vandaar mijn reactie daarop :mrgreen:

 

 

 

:D8-) i agree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand van in mijn straat heeft dit op een 3bg en ik persoonlijk vind het maar niets

 

licht is te blauw en je moet er echt al op letten om te zien dat er leds inzitten.

 

ze branden echt niet fel,

 

zonde van je geld, maar dat is mijn mening ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden