Ga naar inhoud

Sierstukken uitlaat passat CC


Bouwerge

Aanbevolen berichten

voor mij ook, alleen ik kom het hele land door, dus even gekeken of er toevallig een skoda dealer in de buurt was van waar ik moest zijn.... en dat was toevallig zo. Dat was tevens ook maar 30 minuten rijden..

 

Heb btw geen 70mm maar 55mm? 2.0TDI uit 2008 heeft gebogen pijpen, weet alleen dat deze dikker zijn dan de standaard 1.9TDi. in ieder geval geen 70mm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij ook, alleen ik kom het hele land door, dus even gekeken of er toevallig een skoda dealer in de buurt was van waar ik moest zijn.... en dat was toevallig zo. Dat was tevens ook maar 30 minuten rijden..

 

Heb btw geen 70mm maar 55mm? 2.0TDI uit 2008 heeft gebogen pijpen, weet alleen dat deze dikker zijn dan de standaard 1.9TDi. in ieder geval geen 70mm.

Bij die van mij is de diameter toch echt net over de 70mm 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

verschil moet er wezen:P

 

Volgens mij heb ik nu uiteindelijk ook 70mm. Als je de pijpjes van de skoda octavia neemt, is het begin van het pijpje dezelfde dikte als originele pijp, deze is dus 55 mm en van ouderwets staal. Verderop wordt deze breder en is gepunt-last naar een chromen gedeelte. Dit kan weleens 70mm zijn.

 

wat maakt het ook eigenlijk uit;-), is iig leuke info:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Het is best lastig om een weg te vinden in de doolhof van sierstukjes.

3AE071911 is een VW part nummer die zou moeten passen op een Passat 3AA/365 uitlaat van 2012.

Ik vind 66 euro stuk dan best veel geld voor zo'n pijpje.

Als je er 2 stuks moet hebben zoals ik dan is zo'n zet iets van 100 euro dacht ik.

Er zit maar 5 á 6mm tussen de pijpen ik vraag me af of dat gaat passen.

De meeste die ik zie op internet (Ebay ofzo) zijn 68 of 70mm. Of een binnen dia van 73mm.

Mijn originele einstukken zijn al iets van 75mm buiten dia. en ze zijn nog conisch ook zo te zien.

Ik heb de einddemper voor de achter brug zitten dus niet achter de bumper. In ETKA zie ik dit type niet overigens.

 

Heeft iemand een goed alternatief gevonden wat op een 2.0 TDI past van 2012.

 

gr. Andre.

 

 

 

 

 

 

   
Link naar reactie
Delen op andere sites

AAh... kan alleen met Creditcard betalen geen paypal, naadje. 

 

Besteld op Ebay zelfe type.

Ben benieuwd. Bedankt Fopperr voor je inbreng

aangepast door st@mmy
Link naar reactie
Delen op andere sites

AAh... kan alleen met Creditcard betalen geen paypal, naadje. 

 

Besteld op Ebay zelfe type.

Ben benieuwd. Bedankt Fopperr voor je inbreng

Ideal stond er niet bij. Heb ook nog geen eerdere zaken gedaan met Ali. We gaan het zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi A1 A3 VW Beatles Rvs Uitlaat Tip Pipe Tip Uitlaat Auto Styling Gemodificeerde Auto Staart Dual Letout

http://s.aliexpress.com/Q7zEvy2i

(from AliExpress Android)

 

Deze zijn 76mm, voor de 2.0 tdi

 

Hier iets goedkoper ????????

 

2 stks Auto Staart Dual Letout Rvs Uitlaat Tip Pijp Tip Uitlaat Auto Styling Gemodificeerde Fot Audi A1 A3 VW Beatles

http://s.aliexpress.com/F7jIBnQr

(from AliExpress Android)

aangepast door moud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren van Ali ontvangen, 76MM diameter... zeer tevreden, had hiervoor op mijn Golf orginele Sierstukjes van VW,kwa kwaliteit bijna geen verschil.

Passat 2012 2.0TDI

 

18 euroies ... beter dan 90 euro

post-25937-0-32852100-1489242517_thumb.jpg

aangepast door Firro
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden