Ga naar inhoud
  • 0

storing cv, ramen en spiegels


Tonbis

Vraag

hallo

Eerst even mijn passat:

VW passat 1.9TDI 96KW variant comfort bj 2002 automaat/tiptronic

3 knops afstandbediening/klapsleutel geen sloten in de overige dueren en achterklep.

 

Ik heb de topics doorgenomen maar niet exact mijn storing gevonden

 

Probleem:

Met de afstandbediening gaan de 3 deuren en de achterklep open (de besturdersdeur dus niet)

De bestuurders deur kan wel geopend worden met de sleutel en als ik hem 2 seconden vasthoudt dan

gaat het raam ook open dit ook het geval bij het op slot doen met de sleutel dan gaat de deur op slot en het raam

wordt gesloten. De overige deuren reageren niet op de sleutel.

Het bedieningspaneel in de bestuurdersstoel voor de ramen werkt niet geen van de 4 scahkelaars. De schakelaars op

de overige deuren werken wel normaal. De knop van vergrendeling in het bedieningspaneel werkt weer alleen voor de

bestuurders deur. Het verstellen van de speigels werken ook niet. Het openen van de tankdop werkt wel weer. De binnen

verlichting werkt niet met de bestuurdersportier, licht onderin de deur doet het wel.

 

Ja een heel verhaal, ik weet het.

Bekabeling heb ik laten doormeten geen gebreken gevonden

De zekeringen zijn allemaal goed

Bij het uitlezen geeft hij storing op alle 4 de cv van deuren.

Volgens degene die de Passat uitgelezen heeft ligt het aan de raammotor met module?

Voordat ik zo'n module ga kopen circa 250 euro? wil graag weten of er VW rijders zijn die ook deze storing hebben of hebben gehad?

 

Bedankt alvast voor het lezen en enventuele reactie

 

Met vr groet

 

Ton

Apeldoorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dacht even dat het vandaag verholpen was, maar nee.

Ik had toch maar een raam module besteld. Deze in laten inbouwen en ja de ramen werkte weer op de schakelaars. Ik dacht hehe gelukt, maar naar een kwartier ofzo weer niets, nada niks. De oude weer terug gezet en ja deed het weer voor een stief kwartiertje en weer nada njente nothing. Ben ik weer terug bij af of nog verder van huis :( . Oke een ding weet ik wel ligt niet aan de raammodule of in ieder geval niet alleen aan de raammodule. De volgende stap de comfortmodule vervangen kijken of dat succes heeft of misschien weet iemand het nu wat er mankeert nu het wel even werkte??

 

Groeten

 

Ton

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
geen sloten in de overige dueren en achterklep.

 

Waarom heb je het slot in de achterklep eruit gehaald als ik vragen mag?

 

Je mag wel een keer naar Vorden toekomen.. ik kan je auto wel uitlezen en misschien zien we iets wat nog niet eerder opgevallen is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal,

De storing is inmiddels verholpen. In de deur zat een raammodule van het bouwjaar 2000 in plaats van 2002. Een nieuwe module geplaatst en alle storingen waren over.

Hartelijk dank voor al uw reacties en hopelijk niet tot de volgende keer ;)

 

Groetjes

 

Ton

Apeldoorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden