Ga naar inhoud

Xenon in drl koplampen


Dflector

Aanbevolen berichten

Nah vandaag weer eens de verlichting aangepakt want vond dat het toch geen gezicht is dat geel/wit halogeenlicht icm die blauw/witte drl ledjes.

Dus naar de shop gereden om een setje xenon 8000k te halen van het merk Carnamics premium wat volgens de shop in dezelfde klasse zit als die van pilot 8-)

Eenmaal terug gekomen gelijk de (openbare)parkeerplaats omgetoverd tot een openlucht garage compleet met gereedschapkoffers, toeschouwers en natuurlijk wat verfrissende flesjes bier :wink:

Eenmaal aangesloten was het tijd om ze te testen....en voila!

 

Maar wat zag ik daar in mijn dashboard? De tekst Service Insp verscheen en weet niet precies wat dat inhoud :?

Ligt dit aan mijn xenonkit of is het toevallig een "gewone" service/beurt melding ofzo?

post-9155-1423823661,8377_thumb.jpg

post-9155-1423823661,9158_thumb.jpg

post-9155-1423823661,9627_thumb.jpg

post-9155-1423823662,0095_thumb.jpg

post-9155-1423823662,1033_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eergister ook een setje opgehaald en ik vroeg bij een winkel naar PILOT 6000K lampen. Hij vroeg of ik mee wilde lopen en bracht me naar de reparatiekamer, daar lag een stapel ballasten en lampen van PILOT. Ik heb daarom een setje Xenon gekocht van Autostyle waar Philips lampen in zitten en deze doen het hartstikke goed! erg tevreden mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nice 8-) ben zelf ook van plan om xenon te installeren, bij de shop waar ik altijd kom hebben ze alleen van pilot, nou wil ik ook 8000k , maar wat ik las op mp, bleek dit meer op 6000k,is dit gelul?? iemand ervaring met pilot ?? :roll:

 

8000k is ook teveel vind ik, dan zie je echt dat het nep is, met die heel blauwe gloed, ik zou max 6000k nemen, oem xenon zit trouwens allemaal rond de 4500 dacht ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

nice 8-) ben zelf ook van plan om xenon te installeren, bij de shop waar ik altijd kom hebben ze alleen van pilot, nou wil ik ook 8000k , maar wat ik las op mp, bleek dit meer op 6000k,is dit gelul?? iemand ervaring met pilot ?? :roll:

 

8000k is ook teveel vind ik, dan zie je echt dat het nep is, met die heel blauwe gloed, ik zou max 6000k nemen, oem xenon zit trouwens allemaal rond de 4500 dacht ik

 

ik reed laats achter een golf 4 en die had zo'n blauwe gloed op de grond (echt gaaf ziet het eruit) alleen ik weet niet wat het was 8000 leek mij, bij de shop viel mij ook op dat er onderdelen op de toonbank lagen !! (xenon) daar hebben ze ook een voorbeeld van 6000 alleen uit de lamp ziet er licht blauw uit maar ik wil die kleur echt op de weg zien zegmaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de lichtopbrengst minder is hoe hoger de k is klopt idd, blauw/wit is wat minder fel dan alleen wit.

Het fake gehalte is natuurlijk persoonlijk, zelf vind ik die blauwe gloed net kunnnen maar vind weer juist dat paarse weer wat meer fake...maar tsjah...het gaat erom wat jezelf natuurlijk mooi vind toch :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de lichtopbrengst minder is hoe hoger de k is klopt idd, blauw/wit is wat minder dan alleen wit.

Het fake gehalte is natuurlijk persoonlijk, zelf vind ik die blauwe gloed net kunnnen maar vind weer juist dat paarse weer wat meer fake...maar tsjah...het gaat erom wat jezelf natuurlijk mooi vind toch :|

 

tuurlijk het belangrijkste, zal ff lekker zijn als jij dingen gaat plaatsen die andere mooi vinden en jij niet, dat is pas fake,maar goed, heb jij nou ook zo'n mooie blauwe gloed op de weg ?? of vindt jij dat wel mee vallen, trouwens leuke mods 8-) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

To 4motionv6: ik heb idd zo een mooie blauwe gloed op het wegdek ja 8-) Niet te maar meer een soort van mystery effect :wink:

Mijn drl leds zijn zelf ook wat blauwig/wit vandaar dat ik ook koos voor de 8000k kit.

Mocht je pics willen van de lichtopbrengst en gloed van mijn xenon voordat je besluit om die ook in jou v6 te bouwen stuur me dan even een PB :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden