Nadat mijn passat een grote beurt heeft gehad bij de dealer vond ik dat de auto niet op volle vermogen reed!!.Toen ben ik maar een kijkje gaan nemen onder de motorkap,na mijn grondige inspectie bleek dat een vacuumslangetje en de aanzuigbuis allebei gescheurd waren .Ik vond ook dat mijn verbruik heel erg hoog lag ,maar dat kwam omdat ik een schommeling had met mijn temperatuurmeter.Ik heb zelf de volgende dingen vernieuwd: aanzuigbuis,vacumslangetje,ook maar de temperatuursensor,thermostaat,en wat blijkt mijn passat rijdt weer als een zonnetje . Ik heb van deze slechte service bij de dealer gelijk een klacht ingediend.Ik kreeg echter tehoren dat de monteur die aan mijn passat had gewerkt nu op vakantie is . Dus ik moet nog even wachten tot hij terug voordat ze deze kwestie kunnen afhandelen.
Ik heb alleen nog een andere vraag , is het normaal dat er getik uit je luchtfilterhuis komt als de motor draait????.Ik heb ook gekeken of er iets los zat, maar alles blijk in orde tezijn.Ook heb ik begrepen dat de LMM in het luchtfilterhuis zit..
Vraag
wassies
Beste mensen,
Nadat mijn passat een grote beurt heeft gehad bij de dealer vond ik dat de auto niet op volle vermogen reed!!.Toen ben ik maar een kijkje gaan nemen onder de motorkap,na mijn grondige inspectie bleek dat een vacuumslangetje en de aanzuigbuis allebei gescheurd waren .Ik vond ook dat mijn verbruik heel erg hoog lag ,maar dat kwam omdat ik een schommeling had met mijn temperatuurmeter.Ik heb zelf de volgende dingen vernieuwd: aanzuigbuis,vacumslangetje,ook maar de temperatuursensor,thermostaat,en wat blijkt mijn passat rijdt weer als een zonnetje . Ik heb van deze slechte service bij de dealer gelijk een klacht ingediend.Ik kreeg echter tehoren dat de monteur die aan mijn passat had gewerkt nu op vakantie is . Dus ik moet nog even wachten tot hij terug voordat ze deze kwestie kunnen afhandelen.
Ik heb alleen nog een andere vraag , is het normaal dat er getik uit je luchtfilterhuis komt als de motor draait????.Ik heb ook gekeken of er iets los zat, maar alles blijk in orde tezijn.Ook heb ik begrepen dat de LMM in het luchtfilterhuis zit..
En is het normaal dat het hoort tetikken!!!!!!!!
Het gaat hier om een passat 1.8/20v benzine
Link naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten