Ga naar inhoud

Foto's van de Passat op vakantie


TDI-David

Aanbevolen berichten

Net terug van 3500 km vakantie. De passat heeft alle weertypes getrotseerd. Van hittegolf tot sneeuw van -3 tot +36 graden. Hier een paar foto's van onze vakantie naar Oostenrijk en Italië. Het weer was bizar. Een van de bestemmingen was de edelweisspitse in Oostenrijk op 2571m waar we gingen overnachten op de top. (tip om nieuwe auto's te spotten: Op deze berg worden nieuwe auto's getest ik zag oa Bentleys door de haarspeldbochten driften)

 

post-4891-1423823582,2173_thumb.jpg

post-4891-1423823582,936_thumb.jpg

 

Vrijdag was het 25 graden maar de volgende dag toen we wakker werden lag er een pak sneeuw en waren we ingesneeuwd. :shock:

 

post-4891-1423823582,7329_thumb.jpg

post-4891-1423823582,7954_thumb.jpg

post-4891-1423823582,8422_thumb.jpg

post-4891-1423823582,8891_thumb.jpg

 

Nadat de sneeuwschuiver de weg had vrijgemaakt gingen we richting Toscane in Italie. Mensen stonden raar te kijken toen we in het dal met een pak sneeuw op ons dak richting Italie reden.

 

post-4891-1423823582,9829_thumb.jpg

 

In Toscane hebben we alleen maar zon en hitte gehad. De Passat heeft het prima uitgehouden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze berg wordt gebruikt voor het testrijden van nieuwe modellen auto's. Van hore zegge: Als een auto de test hier doorstaat dan is die goed. Wat ze hier bijvoorbeeld doen is volledig remmend de berg afrijden en dan gaan ze kijken of de remmen het bv uithouden dit wordt dan door coureurs gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sneeuwkettingen om je lichtmetaal is ook niet best lijkt me. Mooie plaatjes, en die sneeuw is misschien niet handig om in te rijden, maar dit zo meemaken is natuurlijk geweldig. Ik heb zelf ook al eens in de zomervakantie 's morgens moeten krabben op de camping in Zwitserland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie foto's! Dus de Passat is goed uit de test gekomen! Ik zag ook een mooie sticker op de auto :thumb:

 

In tegenstelling tot andere vakntieverhalen heeft mijn Passat me nog niet in de steek gelaten. Ik kon alles meenemen, was een relaxte reis. De chauffeur heeft alleen een beetje schade gereden (schrammetjes en steenslag in ruit). Inmiddels heb ik van Carglass weer een nieuwe ruit gekregen. Ik ben er helemaal blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden