Ga naar inhoud
  • 0

Wat te controleren?


mivida

Vraag

Aanstaande zaterdag (1 aug) ga ik samen met mijn neef (monteur) een nieuwe distributie set monteren. Ook komen er gelijk 2x nieuwe multiribriemen. Mijn Airco motor is een aantal maanden geleden al vervangen door een nieuwe.

 

Omdat de auto nu dan toch van voren volledig gedemonteerd wordt, zijn er nog delen waarvan jullie zeggen dat ik ze sowieso even na moet kijken en/of vervangen?

 

Weet het liever nu dan dat ik over een maand weer de auto uit elkaar kan gaan halen :)

 

Edit:

Bedenk me net ook dat ik tijdens het inbouwen van mijn autoradio zag dat naar beide voorstoelen elektra kabels lopen.

Ik heb geen geheugen op mijn stoel en zover ik weet geen stoelverwarming (tenminste heb geen knopjes).

Weet iemand wat de functie is voor deze kabels?

Of zitten hier ergens sensoren aan voor de climatronic?

Edit: Dit is voor de airbags...

 

---------------------------------------

Reacties om te controleren/vervangen:

- Waterpomp

 

:?: Verder niets????

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou we hebben mijn auto "even" onder handen genomen!

Alle riemen vervangen en inderdaad ook de waterpomp. De lager v/d waterpomp maakte geluid en dan moet ie niet doen. Dus nieuwe erop.

We zagen ook dat mijn remschijven zo goed als op zijn en dat de wiellagers ook vervangen mogen worden.

Jammer gaat me weer geld kosten maar gelukkig dat we het zagen.

Dus voordat ik nu aan modjes kan gaan beginnen eerst zorgen dat de auto technisch in orde is :)

 

Zou zonde zijn om een mooie auto met modjes om een boom te vouwen omdat ik de schijven niet vervang ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden