Ga naar inhoud

W8 onderspoiler achter variant


V6TDISYNCRO

Aanbevolen berichten

Ik wilde een W8 onderspoiler met pdc kopen en op mijn passat 3B monteren maar nu kreeg ik dit terug van degene waar ik het van wilde kopen:

 

Voor dit model is dit niet mogelijk, dit is een passat 3B en die hebben een achterbumper uit 1 stuk, alleen de 3BG heeft de achterbumper in 2 gedeelten en dan kun je de W8 onderspoiler wel monteren

 

Maar als ik zo naar mijn bumper kijk dan lijkt het of het gewoon 2 stukken zijn net zoals bij de 3BG(ik weet alleen niet hoe het aan de binnenkant uitziet en als het 2 stukken zijn weet iemand of ik het passend kan maken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde een W8 onderspoiler met pdc kopen en op mijn passat 3B monteren maar nu kreeg ik dit terug van degene waar ik het van wilde kopen:

 

Voor dit model is dit niet mogelijk, dit is een passat 3B en die hebben een achterbumper uit 1 stuk, alleen de 3BG heeft de achterbumper in 2 gedeelten en dan kun je de W8 onderspoiler wel monteren

 

Maar als ik zo naar mijn bumper kijk dan lijkt het of het gewoon 2 stukken zijn net zoals bij de 3BG(ik weet alleen niet hoe het aan de binnenkant uitziet en als het 2 stukken zijn weet iemand of ik het passend kan maken???

 

De achterbumper van een 3b bestaat uit 1 stuk , het lijkt dat het uit 2 stukken bestaat maar dat is niet zo, wat je wel kan doen is een 3bg bumper met aanpassing op je 3b monteren , zelf heb ik ook een 3b variant en samen met Jee een 3bg bumper op mijn wagen gemonteerd.

Zoek effe hier op het forum naar monteren van 3bg bumper op een 3b ,er is veel over geschreven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
  • 1 month later...

 

 

Da's geld zat....

 

Ik kocht er in in DE die WEL kompleet was voor de €125.

 

Dus beide gave hoekstukken met chromen lijstjes en een komplete set PDC :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden