Ga naar inhoud
  • 0

Digital Music Box op RNS300


Mocca CB

Vraag

Hoi...

 

Ik heb vandaag mijn Digital Music Box ingebouwd op mijn RNS300.

Gekocht via Ebay DE...

 

Ondersteund:

MP3/WMA

USB + SD-Card tot 8GB

PSP

iPod

MD

Aux in via jack-plug voor o.a. DVD speler etc.

Trackweergave op RNS300

Bediening via stuurwiel

:D:D

 

Super apparaat, waarbij tevens de originele CD wisselaar blijft werken via een schakelaar (in tegenstelling tot andere).

 

Hierbij some pics...

 

Digital Music Box van Arcs Aurope:

Music3.jpg

 

Music Box in dashboardkastje:

Music.jpg

 

Music Box + CD Wisselaar schakelaar:

Music2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Ik heb sinds een week ook een Passat met een RNS300, ik heb ook de ARCS music box aangesloten. In eerste instantie leek dit allemaal prima te werken, maar nu blijkt als ik van CD wissel, ik wel de muziek van de volgende map te horen krijg, maar op mijn scherm blijft staan dat hij de CD die gekozen is aan het zoeken is. Hij blijft zoeken en tijdens dit zoeken kan ik niets meer bedienen, wanneer ik nu de RNS300 kort even uit en weer aan zet gaat hij verder met afspelen waar hij gebleven was en heeft hij ook de CD gevonden (ik kan hem dus ook weer bedienen).

 

Heeft iemand een iedee wat dit kan zijn ??

 

B.v.b.d Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Herkenbaar probleem.

Heeft de mijne vanaf het begin gedaan.

VOlgens mij heeft het te maken met de hoeveelheid MP3 die er in de map staan.

Als je hem op Radio zet en dan terug op CD is het ook over. Je hoeft hem niet uit te zetten.

Ik ga binnenkort ook eens verder kijken wat het exact is.

 

Overschakelen naar radio had ik inderdaad ook al uitgevonden, in ieder geval fijn om te horen dat ik niet alleen ben. Om het een en ander uit te proberen (heb het gisteren pas ingebouwd) heb ik momenteel een 128MB stick met daarop een paar MP3tjes, als het met de hoeveelheid te maken heeft, is het in mijn geval te weinig bestanden. Wanneer je iets gevonden hebt hoor ik het graag.

 

Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
van de week die van mij inbouwen als het lukt.

 

Denk er alleen over om de usb poort te gaan verlengen met een kabel en die dan in me armsteun te laten. Zou dit werken ??

 

Hier heb ik ook aan gedacht, maar toen bedacht ik me dat wanneer de stick vol staat (8GB met MP3tjes) hoevaak zou ik hem dan moeten wisselen?. dus is het dashboard kastje goed genoeg.

 

Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan zaterdag mijn 3C eindelijk op halen, maar heb de RNS300 en de music box al in huis liggen. Er zit nu nog een enkel dins radio in. Heeft er iemand tips tbv het inbouwen voor me? Foto's zijn nog mooier natuurlijk? Aansluitingen van de stekker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden