Ga naar inhoud

Ruiten echt schoon krijgen


Momus

Aanbevolen berichten

Gisteren bij Leko langs geweest. Gelukkig waren ze er (ze hadden aan het eind van de middag een event).

Wat een verschrikkelijk aardige mensen zeg. Top.

Ik heb me ingehouden. Op advies van de experts eerst maar eens een paar keer gaan wassen voordat je iets anders gaat doen.

NXT shampoo, The ultimate washmit, The miracle dryer en NXT glasscleaner aangeschaft.

 

Toen ik weg wilde rijden kwam de vrouw des huizes (yvonne) nog naar de auto rennen om Forum korting te geven...door het gezellige geklets vergeten :)

 

Vandaag maar gelijk een wasbeurt gegeven...heerlijk!!!!!!

De auto voelt bijna overal glad. Hier en daar zit een pikkeltje..toch maar gaan kleien :) maar dat komt nog wel.[attachment=1]DSC02170.JPG[/attachment]

 

En nu regent het :evil: je kan niet alles hebben!

 

Voordat je het weet heb je de kast vol liggen met poetsspullen :D zo is het bij mij ook gegaan

 

shampoo

miracle dryer

applicator pads

smart one

dressing

klei

detailler

m16

meerder microvezel doeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat hard zo:

 

NXT shampoo

NXT 2 tech wax

Quick interior detailer

NXT Glass cleaner

Washmit

Miracle dryer

 

en wat microvezeldoekjes uit de supermarkt. Misschien heel verkeerd, maar ik heb een doekje van sorbo (speciaal voor spiegels). Werkt als een trein.

 

Ik zie nu wel opeens ontzettend veel steenslag op de ruiten. Hele kleine pitjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik doe de binnenkant altijd met een plantenspuit met water en een oude krant.

 

Je wilt niet weten hoeveel vet er in die krant komt te zitten.

En het werkt heel goed.

 

Een was bedrijf heeft mij ooit deze tip gegeven en ik geloofde het eerst niet maar het werkt echt dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden