Ik heb een auto geëxporteerd deze week. Aangekomen doe ik de motorkap open en hoor ik een soort plop bij het apparaat omcirceld in het geel. Naar de VW dealer geweest en hij vertelde dat het een zuiger was waarvan het rubber kapot was.
Hij trok de slang die eraan verbonden was eruit en het geplop was weg . Hij zei dat dit geen kwaad kon en dat ik gewoon weer kon rijden. Maar ik dacht het zal er niet voor niks opzitten dat ding dus heb ik een nieuwe besteld kosten 370euro +40 euro reparatie kosten.
Dus wie kan mij meer vertellen over het gele ding waarvoor het is wat het doet en is het nodig in de auto?
Vraag
Falastine
Ik heb een auto geëxporteerd deze week. Aangekomen doe ik de motorkap open en hoor ik een soort plop bij het apparaat omcirceld in het geel. Naar de VW dealer geweest en hij vertelde dat het een zuiger was waarvan het rubber kapot was.
Hij trok de slang die eraan verbonden was eruit en het geplop was weg . Hij zei dat dit geen kwaad kon en dat ik gewoon weer kon rijden. Maar ik dacht het zal er niet voor niks opzitten dat ding dus heb ik een nieuwe besteld kosten 370euro +40 euro reparatie kosten.
Dus wie kan mij meer vertellen over het gele ding waarvoor het is wat het doet en is het nodig in de auto?
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten