Ga naar inhoud
  • 0

Pollenfilterkast 3B ombouwen naar 3BG specs


Yara

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb wel de accubakafdekking van de 3BG ingebouwd maar ben niet helemaal tevreden met hoe het pollenfilter nu zit. D

 

Vandaar ook mijn vraag dat pollenfilter zit gewoon niet zoals het hoort dus dan zou dit de oplossing moeten zijn maar het moet natuurlijk wel passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga er eigenlijk wel vanuit. Die site waar je naartoe linkt, heeft veel goede ombouwtips, het staat in de categorie ombouw, het wordt genoemd i.v.m. de ombouw van de waterkast (ook typisch een 3B-ombouw) dus ga er maar vanuit dat het klopt. Soms mis je wel de inbouwhandleiding, of is die niet helemaal volledig. Maar de onderdelenlijsten zijn meestal 100% en als er iets pasgemaakt moet worden zetten ze het er meestal ook wel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Onderdelen zijn binnen. Ik heb het nog niet ingebouwd (misschien komend weekend), maar hieronder even een gemodificeerde onderdelenlijst:

 

1x 1H0 819 644 B Filterelement € 12,40

1x 3B0 819 817 Klem voor filterelement € 0,30

1x 3B1 819 640 A Filterhuis € 13,95

1x 3B1 819 979 Regengoot € 3,93

 

Hiermee moet het volgens mij lukken. Ik heb uit die duitse lijst 2 artikelnummers ook besteld maar die heb ik bij nader inzien waarschijnlijk niet nodig:

 

1x 8D0 819 165 B Pakking voor onder het filterhuis € 7,08

(onder het nieuwe filterhuis zit af-fabriek al een pakking gemonteerd)

3x N 023 002 6 bevestigingsmoer filterhuis á € 0,47

(Het lijkt mij dat het oude filterhuis ook al met moertjes vastzit, moet ik nog even checken bij de ombouw)

 

Prijzen zijn bruto, excl. BTW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden