Ga naar inhoud
  • 0

Iemand ramen met ab activeren ?


xbmaster

Vraag

Ik weet niet of die het juiste topic is om dit te vragen.... 8-)

Maar, is er iemand die voor mij de ramen met ab. kan activeren in mijn Passat ?

Het gaat om een 3B Highline uit 1999 met af fabriek elektrische ramen (4x) en CV. Is er ook een mogelijkheid om te programmeren dan het schuif/kanteldak ook opent als je op de ab. drukt?

 

Ik woon in de buurt van Leiden (zuid-holland)

 

Alvast bedankt!

Tjakko

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
. Is er ook een mogelijkheid om te programmeren dan het schuif/kanteldak ook opent als je op de ab. drukt?

Naar mijn weten kan dat niet.

Bij mijn auto is het ook ooit geactiveerd en ik heb ook een schuif/kanteldak.

 

Het dak gaat dus niet open, maar als het dak eenmaal open staat gaat het wel dicht, nadat de ramen eerst dicht gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ah, nou dat is ook al geweldig natuurlijk ! ;)

 

Ik ben trouwens maandag in nieuwlekkerland, ik zie op de vagcom-kaart twee members die dit kunnen... Jee13 en Sam_v5. Zou een van hen dat kunnen doen? Of moet ik ze gewoon een PM sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
myn laptop met seriele poort is dood, ben op zoek naar andere, kan tijdelijk geen ramen instellen

 

R.I.P laptop, tip: Dell latitude serie 600 610 620 staan ook op marktplaats "de oudere" hebben allen waarschijnlijk nog een seriele poort, ik zie ze op marktplaats van 90 - 160 euro staan. Ik heb zelf de 620 (zakelijk) en bevalt me prima en serieel is vaak handig in mijn werk ivm dat in de industrie nog vaak serieel wordt gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat zou ik ook graag willen, ik heb zelf ook een passat highline '99 en cv, en woon in Culemborg dichtsbijzijnde steden zijn onder andere Utrecht, Tiel en Den bosch.

 

Als ik bij iemand terecht zou kunnen daarvoor zou het heel mooi zijn, alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden