Ga naar inhoud

  • 0

Distributie verspongen ! Update 31/05 00.17uur


markioVR5

Vraag

Om andere topics niet te veel te vervuilen hier maar even opnieuw :P

 

Ik heb vorige week maandag een passat variant 3b gekocht met kapotte motor hier zo nu en dan een foto met de stand van zaken !!!

 

Ehm een advies, ik heb een golf blok met zelfde motorcode gekocht maar ik raad een ander het niet aan er moet vrij veel aangepast worden ! Als je een passat blok kan kopen zou ik dat doen !

 

Mijn passie !!!

 

1242565657-070.jpg

 

1242565657-071.jpg

 

1242565657-072.jpg

 

1242565657-073.jpg

 

Hier de foto's na het verwijderen van de kop !

 

1242584635-650.jpg

 

1242584635-691.jpg

 

1242584635-692.jpg

 

1242584635-73.jpg

 

1242584635-74.jpg

 

1242584635-715.jpg

 

1242584635-716.jpg

 

1242584635-737.jpg

 

1242584635-738.jpg

 

Voor vragen mag je me altijd even mailen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

bedankt voor alle leuke reacties !!!!

 

@patjev5 : dat is wel balen, hoe dat dan ? beetje dubbel gepland ?

 

Fotoshoot wacht ik nog even mee :P achterklep moet nog gespoten worden en rondom wat deukjes en krasjes weg laten halen maarja ik ben maar een arme student :D dus het geld is nu even op. Foto's komen later wel.

 

Als het blok helemaal goed is dan ben ik 7 juni van de partij dus kunnen jullie mijn aankoop bewonderen !

 

grt Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@patjev5 : dat is wel balen, hoe dat dan ? beetje dubbel gepland ?

 

Nee niet dubbel gepland.

Ik wist dat me spanrol al stuk was, maar had toen al het nodige aan informatie ingewonnen, en kreeg over te horen, dat als je de ketting niet verder gaat opspelen als dit, en zolang je er maar olie in houdt er helemaal niks aan de hand is.

Tot 1.5weken geleden. :cry:

 

Toen begon me ketting zich wel te misdragen, het is nu net alsof ik maar 4 cilinders heb inplaats van 5. En er zit een ligt plofje in de uitlaat. Verder merk je helemaal niks aan de auto, behalve dat ik nu dan ook de ketting erg goed hoor. Maargoed dat wordt gelukkig gerepareerd. Aan de andere kant, ik heb nu 190.000 op de teller, dus dat die nu echt aan een revisie toe is, vindt ik dan niet zo heel gek.

 

En ik plan me vakantie altijd begin dit jaar, toen had ik net me auto, en toen was er ook niks aan de hand vandaar dat me vakantie nu niet doorgaat :cry:

 

Maarja liever een passat die goed loopt, dan de motor in de prak rijden en "verder van huis zijn".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok dat is balen !

Ben je er ook bij de 7e juni ?

Als hij goed loopt ik wel :D

 

@patjev5 : dat is wel balen, hoe dat dan ? beetje dubbel gepland ?

 

Nee niet dubbel gepland.

Ik wist dat me spanrol al stuk was, maar had toen al het nodige aan informatie ingewonnen, en kreeg over te horen, dat als je de ketting niet verder gaat opspelen als dit, en zolang je er maar olie in houdt er helemaal niks aan de hand is.

Tot 1.5weken geleden. :cry:

 

Toen begon me ketting zich wel te misdragen, het is nu net alsof ik maar 4 cilinders heb inplaats van 5. En er zit een ligt plofje in de uitlaat. Verder merk je helemaal niks aan de auto, behalve dat ik nu dan ook de ketting erg goed hoor. Maargoed dat wordt gelukkig gerepareerd. Aan de andere kant, ik heb nu 190.000 op de teller, dus dat die nu echt aan een revisie toe is, vindt ik dan niet zo heel gek.

 

En ik plan me vakantie altijd begin dit jaar, toen had ik net me auto, en toen was er ook niks aan de hand vandaar dat me vakantie nu niet doorgaat :cry:

 

Maarja liever een passat die goed loopt, dan de motor in de prak rijden en "verder van huis zijn".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik hoop er natuurlijk bij te zijn.

Hangt een beetje af van de monteur, hoelang die nodig heeft om de revisie uit te voeren.

 

We zullen zien, ben al lang bij dat het me niet al te veel kost (dat weet ik al zo'n beetje) en dat ik straks weer een goed

lopende passat heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok, mag ik vragen wat je kwijt bent voor de revisie ? en wordt dan alleen de ketting vervangen of alles ?

 

Ja ik hoop er natuurlijk bij te zijn.

Hangt een beetje af van de monteur, hoelang die nodig heeft om de revisie uit te voeren.

 

We zullen zien, ben al lang bij dat het me niet al te veel kost (dat weet ik al zo'n beetje) en dat ik straks weer een goed

lopende passat heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, weer een tijdje bezig geweest maar hier en daar nog wat lekkages waaronder de hulp-koppelingscilinder en het koelvloeistof reservoir, heeft iemand nog zo'n reservoir liggen ?

 

en er zit nog steeds een ratel in het blok, volgensmij is dat gewoon de ketting. Als de APK er op zit dan ga ik naar mijn collega's en die kijken wat er aan de hand is, dan kan ik eventueel nog wat claimen bij de sloop waar ik garantie heb.

 

nou dit was het weer, geen vrolijke mededelingen helaas :cry: :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@mario

 

De kosten? Hangt nog wel van wat dingen af, maar ik weet dat hij een uurtarief

Hanteert van €30,- en is er ongeveer een dag meebezig dacht die, dus de prijs zal ongeveer rond

De €500,- liggen.

Dinsdag weet ik de prijs definitief, als het nou mee valt dan zou ik zelfs nog op vakantie kunnen.

 

Update; alles wordt dan vervangen, ketting, spanrollen en dingentjes die hij evt. Nog tegenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zie pas net je berichtje, stationair hoor ik ook niets.

Alleen bij het gas loslaten hoor je hem een beetje !

 

@markio ; Afgelopen meeting heb je misschien de drie V5's gehoord, maakt bij jou de ketting echt een stuk meer herrie ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@mario

 

De kosten? Hangt nog wel van wat dingen af, maar ik weet dat hij een uurtarief

Hanteert van €30,- en is er ongeveer een dag meebezig dacht die, dus de prijs zal ongeveer rond

De €500,- liggen.

Dinsdag weet ik de prijs definitief, als het nou mee valt dan zou ik zelfs nog op vakantie kunnen.

 

Update; alles wordt dan vervangen, ketting, spanrollen en dingentjes die hij evt. Nog tegenkomt.

 

 

 

Hoi Patje,

hoeveel was je kwijt voor de revisie?

Ik sta nu met de handen in het haar toen ik deze week te horen kreeg dat mijn ketting aan vervanging toe was,en helaas een cash probleem.

Bij de dealer vanaf 1600 euro :shock:

Je zou me echt helpen :thanks:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Angelo,

 

Ik heb em inderdaad laten vervangen.

Helaas is die wel 2dagen bezig geweest, wat natuurlijk wel begrijpelijk is. De complete motor en automaat moest er uit.

Al met al was 1108 in de btw kwijt. Er is toen alles vervangen. De geleiders, de spanner, tandwielen etc. de hele bende is nieuw.

 

Valt bij jou dealer dan nog mee. Was bij de dealer in Nijkerk bijna 1900 kwijt als ik em daar zou laten repareren.

 

Hoop je hier een beetje mee geholpen te hebben.

 

Mocht je evt. nog vragen hebben kun je me altijd even een pbtje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden