Ga naar inhoud
  • 0

Passat 1999 1.9 Tdi Automaat probleem


kokop

Vraag

Ik heb een probleem met mijn passat 3b.. Bouwjaar 1999 1.9tdi 81 kw.. Ik heb een best rare probleem.. Als ik de automaat op zijn P stand zet... Reageert het automaat wel zoals hij op P staat door het handrem actief te laten maken... Maar de auto ziet het als R stand.. Ik kan dus meestal ook de auto niet starten omdat de computer waarschijnlijk hem in R stand ziet.. Ik start hem nu dus op N stand.. Maar als ik hem dus weer op P zet zie ik in het display R staan maar auto gaat niet achteruit... Wat kan hier de probleem zijn.. De computer van de auto? Of schakelaar van automaat?

 

Mvg,

Fatih

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb de auto laten uitlezen bij antonio.. Maar hij geeft geen fouten.. Tenminste geen fout bij automaat en ook niet motorisch.. De vreemde is wel dat hij dus tot vandaag zonder moeite op de P kwam.. Vandaag merk ik dat hij weer wat trager reageerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ook kan zijn is dat de bevestiging van de 'schakelkabel' los zit of verschoven is.. ik had dit zelf vorige week na de ombouw van de 4traps naar de 5traps automaat ook, er zit een blokje met 2 bout-sleepgaten aan de bak geschroefd, ik heb die iets verzet en toen was het probleem weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden