Ga naar inhoud
  • 0

S8 velg.


Maat

Vraag

Ik ben van plan om deze velgen onder mijn Passat te zetten, maar nou twijfel ik tussen 17"of 18" , ik heb een orgineel sportonderstel.

Wat zouden jullie doen???

 

Bij Wheelpoint bieden ze deze sets aan met Lexani (USA) banden, heeft iemand hier ervaringen mee?

Ben van plan deze week nog een set te kopen aangezien ik nog op mijn winterbanden rijd.

Al vast bedankt voor de reacties.

 

 

post-6283-1423823338,9813_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Mooie velgen, staat hem goed.

 

In het algemeen:

Het gebruik van die bokkiewokkie merken banden, Nexen, Hankook, Wanli, Falken, en wat ik nog meer voorbij zie komen, kan ik nog steeds niet begrijpen.

Het kan niet anders dat dit een portomonee gedreven aankopen moeten zijn, wel de dikke wielen maar een paar knappe banden wordt dan op bezuinigd............en de verkopers van die rubbers vertellen natuurlijk dat dit geweldige banden zijn: Lees, de grootste winstmarge voor hun.

In extreme situaties leggen dit soort merken het in 99% van de gevallen af tegen merk banden. Verschil van in de kreukels of net niet........en dat verschil vindt je in de prijs terug.

Even voor de duidelijkheid: Bij normaal rijden zijn de verschillen mischien niet merkbaar, wel in extremen.

 

Zelf koop ik liever goede merkbanden en dan maar op stalen velgen met wieldoppen dan sjiek lichtmetaal met bokkiewokkie rubbers, just my 2 cents.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even offtopic:

 

In het algemeen:

Het gebruik van die bokkiewokkie merken banden, Nexen, Hankook, Wanli, Falken, en wat ik nog meer voorbij zie komen, kan ik nog steeds niet begrijpen.

:?::?:

 

Falken is absoluut geen bokkiewokkie band. Deze band, vooral de laatste de ZE912 (die ik heb), is al beste getest samen met de Michelin 8)

http://www.falken.nl/Test%20uitslag%20ZE912.pdf

Falken is overigens ook een erg bekend merk, met name in de autoracerij/driftcircuit etc.

 

 

Natuurlijk ieder zijn ding. Maar ik had continital sportcontact onder me auto zitten, en dat was werkelijk waar drama wat een vreselijke lawaai creeren die dingen en grip ook totaal niet optimaal, dus die zijn er na 3maanden direct onderuit gehaald. De Falken Ziez ZE 912 die ik nu heb, zijn echt gigantisch stil en tot nu toe optimale grip gehad, en hou van behoorlijk doorrijden zo nu en dan :D

 

Even voor de duidelijkheid: Bij normaal rijden zijn de verschillen mischien niet merkbaar, wel in extremen.

 

En wanneer hebben we in nederland nou extreme weersomstandigheden :mrgreen:

 

Achja, als je verder maar gelukkig bent met het gene wat je hebt en kan kopen, ik ben weg van de falken autoband, en de andere van michelin, bridgestone etc... zo is het allemaal wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Recent deze link gevonden met interessante tabelletjes op basis van enquetes onder gebruikers:

 

http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... sp?type=MP

 

Top-5 volgens die gebruikers:

 

Michelin Pilot Sport PS2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Goodyear Eagle F1 GS-D3

Bridgestone Potenza RE050A Pole Position

Continental ContiSportContact 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Even voor de duidelijkheid: Bij normaal rijden zijn de verschillen mischien niet merkbaar, wel in extremen.

 

En wanneer hebben we in nederland nou extreme weersomstandigheden :mrgreen:

 

 

Wie heeft het over "weer" ???

 

Bedoel extreme omstandigheden, heeft niet alleen met het weer te maken.

Noodstop op droog wegdek ed is ook een extreem. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Marc, laat je niet gek maken man! Laat iedereen maar mooi kletsen; Zolang je zélf maar niet op me gaat lijken....;););)

 

Laat me ook niet gek maken hoor. :wink: Kan er ook niet wakker van liggen dat we de zelfde velgen hebben.

We kunnen er wel een puzzel van maken :P beide auto's op de foto naast elkaar en dan, zoek de 10 verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden