Ga naar inhoud

20" ORgineel Audi RS4


XenonB5NL

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ben nieuw hier en had een vraagje.

 

Ik kan een set 20 inch audi rs4 velgen kopen met 245/30 20 banden

 

nou vroeg ik mij af of deze passen, ze zitten op dit moment onder een nieuwe a4 avant bj 2005.

 

ben er wel achter dat een a4 zelfde et waarde heeft als mijn passat variant bj 99 weet alleen niet of dit ook zo is bij de nieuwste a4

 

alvast bedankt

alan

bc_2.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat ik kan vinden is de ET waarde van een Passat uit '99 45 en van een Audi A4 van na 2001 (of Passat na 2002) 32.

Ik durf niet te zeggen of het nieuwste model nog steeds een ET waarde van 32 heeft.

 

Volgens verschillende sites mag je maximaal 5mm afwijken van de ET waarde van je auto ivm slijtage aan de lagers etc.

 

Dus in theorie past het niet.

 

Overigens is 20 inch wel erg extreem en erg oncomfortabel

 

Vrgrt. Marc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let inderdaad erop dat je veel immitatie op de markt hebt

 

18" is al vrij extreem voor een passat, 19" wil ook nog maar ik twijfel met 20"

 

Let er verder wel even heeeeeel goed op dat de prijzen van het rubber wat erop moet vele malen hoger zijn dan 17 of 18

 

Mijn advies : wil je graag iets groots,pak 18"

 

Ben je slim : 17"

 

Wil je TEveel geld uitgeven, dan past alles of valt alles passend temaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo XenonB5NL.

 

Eerst welkom op het forum :wink:

 

Ik heb ook wel Passats gezien met 20 inch wielen dus het zou wel moeten passen. Wel moet je opletten dat de maat 245 heel breed is, dus je krijgt meer weerstand. En misschien past het niet. Ook zal de auto minder hard rijden. Het comfort zal wel echt weg zijn.

 

Dit is wat ik denk want zelf heb ik geen 20 inch wielen.

 

Succes ermee, ik ben benieuwd.

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk vindt 17 en 18 inch te klein. vindt eigenlijk dat je toch wel 2 maten groter moet gaan als orgineel en sinds er orgineel al 17 inch te krijgen is zit ik dus aan in iedergeval 19 inch (persoonlijke smaak)

 

nu had ik al 19"op het oog en wel de rs6 van lorinser (ook wel turbine wiel genoemd) met Dunlop sp9000 235 35 19 voor 1299 nieuw.

 

alleen nu kwam ik dus laatst onder weg deze 20 inch rs 4 van audi tegen, onder een auto die te koop stond.

de verkoper wil de velgen wel los verkopen (krijg zaterdag te koren wat ze moeten kosten) en volgens mij moet het wel passen.

alleen weet ik dus niet zeker of 245 breed past en wat de et waarde is van de nieuwste A4. dus als iemand de et waarde weet hoor ik dat heel graag.

 

verder vindt ik comfort niet ze heel belangrijk ik ga voor de looks en de audio/video

groeten alan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alan,

 

Ze zullen zeker passen want de ET-waarde van jouw Passat is altijd groter dan die van de nieuwe Audi, maar waarschijnlijk heb je wel vulringen nodig (spoorverbreders). Maar je kunt het ook gewoon proberen want 245 is wel erg breed. (Mijn 225 steekt al buiten de auto zowat :wink: )

 

Dit nog even als toevoeging op mijn eerste bericht :lol:

 

Groeten, Marc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden