Ga naar inhoud

PatrickDS

Members+
  • Aantal items

    155
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over PatrickDS

  • Verjaardag 20-10-1956

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Eeklo (B)
  • Interests
    ICT, Motorrijden, tekenen
  • Naam
    Patrick

Overige

  • Auto
    Passat B6 Variant Highl 2007 - DSG - 2.0TDI BMA - LA7T

Recente bezoekers van dit profiel

1005 profielweergaven

PatrickDS's Achievements

91

Community reputatie

1

Community Answers

  1. Die is er bij mij ook ingezet vorige week. Past perfect, maar is niet geschikt voor start/stop (die ik ook niet heb). Ik rijd wel met een 2.0 TDI en geen benzine, of dat bij de FSI past weet ik niet
  2. Dat had ik vorige week ook. Mijn Passat is wel een Diesel, ik kon wel starten, maar was 'op het nippertje'... Best onmiddellijk vervangen heb ik ook gedaan en nu geen problemen meer.
  3. Was: 2.0 TDI 3C 136/170 PK 2007 202.500 KM BMA DSG6 Highline Variant (PatrickDS) tuned by BullPower heden: 2.0 TDI 3C 136/170 PK 2007 223.000 KM BMA DSG6 Highline Variant (PatrickDS) tuned by BullPower
  4. PatrickDS

    Achteruitrijcamera

    Is gelukt! camera werkt zoals het hoort. Bedankt voor de geboden hulp !
  5. PatrickDS

    Achteruitrijcamera

    Thanks, ga ik proberen.
  6. PatrickDS

    Achteruitrijcamera

    Dag Rob, heb je ook nog een idee waar je die geschakelde 12V hebt afgetakt?
  7. PatrickDS

    Achteruitrijcamera

    Raar fenomeen... vandaag een achteruitrijcamera geïnstalleerd, dat liep prima maar.. De camera neemt spanning 12V van het achteruitrijlicht (+), massa aan een stevige massaklem. De camera werkt prima, tot... de auto gestart wordt. Als de motor draait werkt de camera niet meer. Als ik de de spanning meet op de klem van het achteruitrijlicht staat er enkel spanning op als het contact aanstaat. Eens de motor gestart vind ik geen 12V meer 🤔. Het achteruitrijlicht brandt echter wel, dan moet er tot spanning op staan! Iemand die een hint heeft waar ik moet zoeken? Is dit met VCDS op te lossen?
  8. type foutje moet 2cv4 zijn (je had ook de 2cv6)
  9. Ik ben blijkbaar iets ouder, heb langer mijn rijbewijs...(46 jaar) mijn autolijst (die op mijn naam stonden): -Austin mini 850 (bj1965) -VW Kever 1500 automaat (bj 1969) -Citroen 4CV (overgenomen van een overleden oud-oom en volledig heropgebouwd want was overal zwaar gedeukt) -VW T2 (gekocht om samen met vrienden op kampeervakantie te gaan - na de zomer terug verkocht) -VW Golf 1 1.5Diesel (nieuw gekocht in 1979) -Fiat 126 (nieuw gekocht als 2de auto) -VW Polo (nieuw gekocht als 2e auto, toen de Fiat versleten was) -VW Jetta TX Diesel (Nieuw gekocht ter vervanging van de Golf) -VW Passat B3 Berline Diesel -VW Passat B4 Variant TDi (90PK) -VW Passat B5 Variant TDi Highline (110 PK) - 19 jaar mee gereden - 275.000 km -HUIDIGE: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi Highline DSG (2e hands gekocht - was toen 10jaar - nu 14 jaar) Valt nog mee over 46 jaar toch...😀
  10. Mijn eerste Passat (B3) jaren terug in Oostenrijk...
  11. In de B-stijl tussen chauffeur en achterpassagier zit een schakelaar. Indrukken en binnensensoren staan af Filmpje Youtube
  12. Misschien een domme vraag, maar kan dit niet te maken hebben met de ACC, de 'radar' die fout reageert en dus afremt voor iets wat er niet is? Ik dacht dat de acc via de ABS pomp ingrijpt op een afdaling ook. Is maar een ideetje hoor....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden