Ga naar inhoud

Run-eh

Members
  • Aantal items

    36
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

5 Neutral

Profile Information

  • Plaats
    Nunhem
  • Naam
    Rene

Recente bezoekers van dit profiel

160 profielweergaven
  1. Top! bedankt! gaan we daar eens zoeken, ziet er naar uit dat dat een heel gekloot is om daar bij te kunnen 😕
  2. 2005 Zit zo'n elektrisch gaspedaal in
  3. Zo ziet dat er niet uit bij mij, gaspedaal zit bij mij op de bodem geschroefd, hier staat die als "hendel" afgebeeld,
  4. Zit die niet op de hoofdremcilinder? Ben nog eens aan het kijken en kom 2 verschillende tegen. Zag net een filmpje van een golf 5 waar die op de hoofdremcilinder zit.
  5. Dat filmpje had ik ook al gezien, maar zo mallelijk zit het bij mij niet, waar in dat filmpje die schakelaar zit zit bij mij een stalen strip, links rechts en aan de kant van de schakelaar, daar kan ik bij mij echt niet zo makkelijk aan, dan had ik de schakelaar denk ik ook wel zien zitten
  6. Bedankt, moet ik dan het halve dashboard eruit halen? Of hoe kom ik daar bij? Heeft iemand misschien een tekening hiervan?
  7. Hallo, Ik merkte vanmiddag op dat mijn remlichten alle 3 constant blíjven branden van mijn passat 3c sedan. Kon de cruise control opeens niet meer aanzetten. Nu vermoed ik dat de remlichtschakelaar blijft hangen, maar ik ben vanavond eens op zoek gegaan naar die schakelaar, maar ik kan nergens iets vinden. Kan iemand mij vertellen waar dat ding zich ergens bevind? Toen ik net ging rijden deed die het opeens wel weer normaal, kon de auto weer op cc zetten, maar opeens hing die eraf en kwam er een uitroepteken met een cc teken in het display te staan en ging mijn epc lampje branden, heeft dit ook hiermee te maken of moet ik dit ergens anders gaan zoeken? Ik heb hem nog niet uit kunnen lezen, lampje is nu trouwens weer uit, maar de remlichten blijven weer branden. Alvast bedankt Gr René
  8. Wat was het nu uiteindelijk? Heb precies hetzelfde probleem. 2 andere motoren al erop gezet, code gewist, komt meteen terug, is "stored" staat erbij. Accu klemmen losgehaald allemaal geen resultaat. Heb je de regelmodule vervangen? Handrem schakelaar heb ik 2 jaar geleden al een keer vervangen. Alvast bedankt Gr René
  9. Run-eh

    Weglekkende remvloeistof

    Even ter info! Enkele maanden geleden heb ik mijn remblokken vervangen. Doordat de zuiger niet terug wilde heb ik toen linksachter de klauw eraf gehad. Daarna alleen linksachter de rem ontlucht. Enkele weken geleden had ik opeens geen remdruk meer. Dus toen maar alles handmatig met rempedaal ontlucht. 2 weken later weer geen remdruk! Alles gecontroleerd nergens lekkage te vinden en alles ontlucht met zo'n ding voor op de compressor, wederom weer goede remdruk. 2 weken later weer geen druk. Toen maar met een laptop alles ontlucht via de abs pomp. En ja, 2 weken later weer hetzelfde. Nergens een lekkage te bekennen. Uiteindelijk rechtsachter handrem motor eraf geschroefd en toen kwam de olie eruit gelopen! Nu blijkt dus dat de klauw lekte op de o-ring van de spindel van de handrem! Nieuw revisie setje gehaald voor de remklauw en nu kwam ik erachter dat het clipje dat je ziet zitten als je de motor eraf hebt, de spindel vasthoud en ook meteen zorgt voor de druk op de o-ring. Maar dit is ingesleten en daardoor drukt die niet meer hard genoeg op de o-ring waardoor die lekt. Ik heb er nu een dunne carrosserie ring achter gezet zodat die dicht is. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
  10. Uiteindelijk thermostaat moeten vervangen of heb je nog iets anders gevonden?
  11. Oke bedankt. Rien en pomp zijn 2 jaar geleden al vervangen. Zal wel weer een duur geintje worden ????
  12. Alleen de versteller laten vervangen of ook meteen de ketting?
  13. Oh ja vergeten te vermelden 2.0 fsi 2005 140.000km
  14. Beste forumleden, Sinds gisteren krijg ik de volgende 3 foutmeldingen: Bank 1: Camshaft A (intake) P0012 - 008 - Advance setpoint not reached (over retarded) - intermittent Random/multiple cylinder misfire detected P0300 - 001 - MIL ON Cylinder 4 P0304 - 001 - misfire detected - MIL ON De 2e en de 3e foutmelding komen vermoedelijk van de eerste af omdat de inlaat nokkenas verkeerd staat. Net even gekeken en mijn blok schud flink op en neer bij stationair toerental. Boven de 2500/3000 toeren is er niks aan de hand. Dus heeft vermoedelijk wel met de nokkenasverstelling te maken. Nu heb ik op internet gezocht naar een oplossing hiervoor en zie een aantal malen voorbij komen dat dit met de oliedruk heeft te maken, of de nokkenasversteller blijft hangen, of de ketting uitgerekt. Wat is volgens jullie raadzaam om hier mee te doen? Heeft de motor flushen zin of kan dit hier niet door verholpen worden? Alvast bedankt Gr Rene
  15. Run-eh

    Remklauw passat 3c vast?

    Net alles losgehad. Klauw eraf gehaald. Zuiger terug geduwd met een lijmklem. Daarna uitgedraaid met de moer van de handrem. Zo een paar keer op en neer en werkt weer. Heeft misschien binnenin toch iets niet lekker gezeten. Bedankt voor jullie snelle reacties ????
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden