Ga naar inhoud

Geert_1984

Members
  • Aantal items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Neutral

Profile Information

  • Plaats
    Noardburgum
  • Naam
    Geert

Recente bezoekers van dit profiel

98 profielweergaven
  1. Het was niet mijn intentie om wie dan ook te kwetsen. Feit blijft dat deze auto wel heel veel problemengehad heeft. Oja ik vergat nog gebroken veren voor en achter. Hij rikdt goed als ie niet kapot is. Maat er is te vaak wat aan de hand. Volgens mij zijn de meeste 2.0 fsi al naar de sloop. Je ziet ze niet veel meer rijden.
  2. Kerel Ik zal een opsomming geven van de problemen in chronologische volgorde Cilinderkop overleden (klepgeleiders versleten) hoog olieverbruik 1 liter op 2000 Thermostaat defect stelklep klimaat systeem defectt (bijrijderskant bleef koud) Kabel handgreep bestuurdersportier zat vastgeroest. bobine defect motor ruitensproeier defect elektromotor elektrische handrem defect versnellingbak defect wieldraagarmrubber versleten dit alles in 4 jaar binnen 50 000 km
  3. Hallo Forummers en passat fanaten, De vw passat 2.0 fsi is echt de meest waardeloze auto die ik ooit gehad heb. Een eindeloze lijst van problemen. Enkele maanden geleden rook ik een vieze geur tijdens het rijden en koppelde de auto niet meer vrij. Bleek dat er een lagerpen losgekomen was van de planeetwielen in het differentieel. Deze pen is door de behuizing van de versnellingsbak heen gesleten waardoor er versnellingsbakolie op de koppeling terecht kwam. Heb inmiddels een andere bak gemonteerd en de passat rijdt weer. Maar dit schijnt vaker voor te komen. Vind dit echt abominabel van vw. ziehier de foto
  4. inderd Denk het ook, stel dat 1 stelmotor heeft vastgezeten of intern kortsluiting heeft gemaakt kan de elektronica van het regelapparaat misschien wel de geest hebben gegeven, zoals ik al zei heb ik het probleem lang op z'n beloop laten gaan.
  5. Bij de vorige APK deed de rechtermotor nog wel "iets" rij al enkele maanden zonder de EPB te gebruiken hij weigerde namelijk ook een keer los te gaan sindsdien gebruik ik hem eigenlijk nooit meer was al lange tijd gedoe mee. Er zitten nu 2 hagelnieuwe stelmotoren op. connectoren zitten er goed op geklikt heb ik gecontroleerd. Er komt gewoon geen spanning bij de rechtermotor. Denk dat de eindtrap uit het regelapparaat gefikt is... Is er een manier om dit te controleren? Weet u misschien of de beide motoren apart afgezekerd zijn en waar deze zekeringen zich bevinden? Mvg, Geert
  6. De behuizing was gescheurd, de motoren zijn nu weer fris inderdaad. Maar de storing is zeer hardnekkig hoor ook continu het alarm wanneer ik ga rijden. De handrem werkt gewoon goed op 1 wiel. De andere motor wordt onder geen beding aangestuurd. Mijn vermoeden wordt steeds groter dat de handbrake ecu defect is. Heb de accupolen al 5 keer los gehad. storing gewist maar komt ogenblikkelijk terug. ook continu alarm wanneer ik ga rijden.
  7. Geachte forummers, Sinds 4 jaar eigenaar van een passat 3c uit 2006 fsi 2.0. Nu heb ik achter nieuwe remschijven en remblokken en stelmotoren gemonteerd omdat er dacht ik 1 defect was, tevens de klauwen gangbaar gemaakt en met nieuwe cup en remvet in elkaar gezet. Echter de foutcode 02433 motor voor handrem rechts v283 blijft hardnekkig bestaan ook na wissen meteen terug. Zekeringen gecheckt voor de handrem (zoals in de vw raad en daad beschreven staan). Ik kan me alleen nog voorstellen dat de regelmodule defect is, alleen moet ik het zeker weten voordat ik zo'n duur onderdeel ga vervangen. De motor rechts krijgt simpelweg geen spanning. Wat kan dat zijn? Mvg, Geert Zijlstra
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden