Ga naar inhoud

Skoda W8 luchtroosters in passat 3b


Alain

Aanbevolen berichten

leuk

is idd superb -mod

 

Heb jij het nog niet Jee :D

 

Zo komt een plaats vrij in de middenconsole voor de schakelaar van de voorruitverwarming :?:

 

Het is inderdaat wel een goed idee, voor jeroen.

Dan heb je weer een plekje over voor de knoppen van de stoelverwarming....... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm de luchtroosters bij mij zien er toch heel anders uit. EN ja ik weet dat deze voro de Skoda zijn 8)

En ook de knop voor de achterlichten zit bij mij niet tussen de roosters..

 

Voorrtuitverwarming.. dat is wel een mooie mod. Er zijn nog plekjes vrij voor een schakelaar dus zou evt wel kunnen...

 

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm de luchtroosters bij mij zien er toch heel anders uit.

En ook de knop voor de alarlichten zit bij mij niet tussen de roosters..

 

Voorrtuitverwarming.. dat is wel een mooie mod. Er zijn nog plekjes vrij voor een schakelaar dus zou evt wel kunnen...

 

Feike

 

 

Zijn van skoda :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegene die niet zo goed met Duits uit de voeten kunnen, het is vrijwel plug&pray, alleen de schakelaar is wat lastiger. Als je de originele passatschakelaar gebruikt (dat past) steekt deze wat uit, als je de Superbschakelaar wilt gebruiken (oogt veel strakker) moet je even de kabeltjes omzetten in de stekker. Verder gewoon de plaatjes kijken :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, rood :mrgreen:

hier is de directe link: http://www.passatplus.de/umbauten/ausst ... superb.htm

 

Rood :

 

En de schakelaar past gewoon , is setje uit Hong Kong.. :mrgreen:

 

A full kit of illuminated air vent with hazard light switch for Passat from 98-05 including B5, B5.5, W8 sedan and variant models (As shown in the pictures)

The kit comes with left / middle / right air vents and one number of hazard light switch

Red illuminated back light for the rolling knob on each vent

Complete replacement kit

Genuine part and brand new ... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden