Ga naar inhoud

Antenne sprietje


passat_w8

Aanbevolen berichten

Heren,

 

Vanmorgen viel mij op dat het sprietje ( zeg maar het stokje) van de antenne wat gaten(?) vertoonde.

Ze zit geschroefd in de basis, waar volgens mij ook de GPS antenne (ronde voet) in zit.

Hebben jullie een tip waar deze nieuw is aan te schaffen? Of is het een onderdeel wat ook bij de dealert aangeschaft kan worden zonder dat je je een bult schrikt?

 

Ondertussen is ze wel weer voorzien van 4 nieuwe schoenen en zijn ook de hoezen van de fusee-kogels aan de voorzijde vervangen omdat deze droogte scheuren vertoonden.

En dat voel je overigens wel, is weer zweven over de weg :)

 

Grtz,

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol

je laat hoezen doen en 4 nieuwe banden, rijdt een W8 en maakt je druk over de kosten van een antennesprietje bij dealer :wink:

kan nu niet in etka, maar ik gok 2 tientjes

 

Hehehe :lol:. Echter het zou best wel eens kunnen dat er wokkietokkie rubber onder de W8 ligt :roll:

Maar je hebt wel gelijk, ik was eigenlijk benieuwd wat zoiets zou kunnen kosten.

Dan zal het wel een ritje richting dealert worden om daar een sprietje te vinden.

Ontvangst is op dit moment nog prima, maar om mogelijke problemen te voorkomen is een nieuwe geen overbodige luxe.

Bij de weg, het voetje is wel rond, vermoed dat daar de GPS-module inzit.

 

Grtz,

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden