Ga naar inhoud

Beetje schade aan de achterbumper


tomaat85

Aanbevolen berichten

Hallo, van de week heeft mijn meisje een paaltje over het hoofd gezien :embarassed: Achterbumper is gescheurd en volgende hersteller niet operabel, een nieuwe dus.

Ik heb nogal wat marge in de verzekeringstredes en kan zonder gevolgen eea laten maken. Het hoort erbij :?: en onze laatste eigen schuld schade is minstens 15 jaar geleden.

Ik heb een nu een 3B en heb op het forum al diverse onderwerpen voorbij zien komen over een modificatie van een 3B bumper naar een 3BG bumper. Bij het zoeken echter krijg is de melding dat er teveel hits zijn en het resultaat niet kan worden getoond. In de how-to de mooie instructie van Jeroen gevonden over het monteren en demonteren maar ik heb nog een vraag; kan ik de hersteller vragen om een 3bg bumper te bestellen met pdc lip zonder dat hij veel extra werk hoeft te verrichten? Maw passen de bumpers 1 op 1? Dan kan ik zelf in een later stadium de pdc inbouwen...En zijn de bumpers even duur?

Graag jullie kundige reacties..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn de bumpers ongeveer even duur, maar zou je niet kunnen proberen een 2e hands 3bg bumper te kopen , dat scheelt echt wel in de kosten , ik had laatst een 3bg bumper voor 90.- en laten spuiten was ik bij elkaar 450 kwijt , een nieuwe bumper kost ongeveer al zo rond de 350/450,- exclusief spuiten en onderlip die is zo ongeveer 55,- plus twee geleiders van zo rond de 11,- per stuk , ook nog een achterstuk voor achter de bumper , al met al een grote koste plaatje als je een nieuwe bumper koopt ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoppa, en nu ook aan het voorscherm. Vrijdagochtend zag ik mijn auto sinds dagen weer eens bij daglicht...linkervoorscherm tussen wielkast en bumper gedeukt :angry: .....kan niet op deze plek gebeurt zijn (hij stond met de linkerkant parallel aan de stoep). Deuk hoogst waarschijnlijk al afgelopen woensdag opgelopen, ik was op een training en de auto stond in een haaks parkeervak. Ik had haast bij het vertrekken en het was al donker dus ik heb het niet gezien :embarassed: . Donderdag de auto niet gebruikt...dus vrijdag voor het eerst gezien. Zwaar k.. kan ik melden.

Deze week laten taxeren en de duurste claimen, zoals gezeg kan dat zonder premie terugval. Dan de voorzijde laten maken en de bumper zelf doen en gelijk laten meespuiten...dus, wie o wie heeft nog een achterbumper voor een 3B variant..mag ook een 3BG zijn natuurlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden