Ga naar inhoud

highline strips + grill's gemonteerd.


PaulW

Aanbevolen berichten

vind idd zelf ook dat die tokspeed grill goed staat zo, was trouwens wel ff werk om het goed te krijge omdat je zelf die beugeltjes enzo erop vast moet lijmen.

 

ik heb de stootlijsten laten spuiten via een vriend van me die bij een spuiterij hier in de buurt werkt koste me 100 euro bij elkaar, dus dat is wel netjes dacht ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juistem. Bijvoorbeeld: Osram Diadem of Philips Silvervision. Er zijn ook goedkopere alternatieven verkrijgbaar via E-bay, maar ik vind dat die het niet redden qua lichtopbrengst.

 

Dit lampje is zilver/bijna zilver en reflecteert niet zo oranje in de knipperlicht units. Wel lichten ze nog steeds oranje op zoals het hoort. Ziet er wat beter uit vind ik zelf. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de stootlijsten laten spuiten via een vriend van me die bij een spuiterij hier in de buurt werkt koste me 100 euro bij elkaar, dus dat is wel netjes dacht ik zo.

 

wel netjes?! :o dat is Zeer netjes!! :mrgreen:

Ik heb zelf een offerte laten maken voor het in de kleur van de auto laten spuiten van de highline strips samen met de chromen strips rond de ruiten, ik moet daar €400,- voor neer tellen. is nogal een verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden