Ga naar inhoud
  • 0

Probleempje


Marcel van Es

Vraag

Hoi

 

Ik heb denk ik een probleem?

 

Als ik de auto start s'morgens dan gaat sponstaan het lampje branden en gaat pas uit als ik even een aantal meters gereden hebt van de esp dat 3 hoekje met een gevarentekentje erin,

En heel af en toe komt het te voorschijn tijdens het rijden.

Als het weer uit is en als ik op de knop drukt dan gebeurd er niets, nomaal moet het oplichten.

Wat het kan zijn, ik weet het tot zover, dat als het brand dat ie het niet doet,

brand het niet dan is ie ingeschakelt.

wie weet raad.

Wie weet hoe je dit kan verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Van het instructieboekje word ik ook niet veel wijzer. Als het continue zou branden zou je een storing hebben dus da's niet het geval. Misschien je dealer eens opzoeken en kijken of hij een idee heeft (want ik neem aan dat je niet meteen bij het wegrijden zoveel gas geeft dat je ESP 20 meter lang het doorslaan van je wielen moet verhinderen)

 

Eigenlijk ben je nog steeds niets wijzer. Waar zijn de mannen met technisch inzicht gebleven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Van het instructieboekje word ik ook niet veel wijzer. Als het continue zou branden zou je een storing hebben dus da's niet het geval. Misschien je dealer eens opzoeken en kijken of hij een idee heeft (want ik neem aan dat je niet meteen bij het wegrijden zoveel gas geeft dat je ESP 20 meter lang het doorslaan van je wielen moet verhinderen)

 

Eigenlijk ben je nog steeds niets wijzer. Waar zijn de mannen met technisch inzicht gebleven?

Hoi

Ik ben al te vreden als ik al antwoordt krijgt. :lol::lol:

Esp is er toch voor dat je auto in belans blijft, en niet helemaal gaat helen als je de bocht door gaat.

Althans dat dacht ik ik weet het niet zeker :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb je auto al uitgelezen op foutmeldingen ??

 

gr Jee

Hoi

Nee dat heb ik nog niet gedaan.

vanmorgen start ik de auto brand het esp lampje

Ik druk op de knop en het gaat uit .

Vandeweek had ik precies het zelfde en kon ik drukken wat ik wou maar er gebeurde toen niets bleef gewoon branden :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Lijkt me een sensorstoring. Uitlezen zal het probleem aan het licht brengen. Niemand met VAGCOM in de buurt bij je??

hoi.

Nee niet hier

Ik kan het aan Antonio vragen als ik bij hem ben, als die mijn spiegels er op gaat zetten.

Vanmorgen start ik de auto, brand het esp lampje weer

Ik druk op de knop en het gaat uit.

Vandeweek had ik precies het zelfde, en kon ik drukken wat ik wou maar er gebeurde toen niets bleef gewoon branden tot ik een paar meter gereden had toen ging het uit,

en toen ik op het Esp knopje drukte ging het niet aan.

Als ik er nu op drukt werkt het weer normaal.

Ik denk indd dat het een storring is hoop alleen dat het nu weer gewoon is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Esp is er toch voor dat je auto in belans blijft, en niet helemaal gaat helen als je de bocht door gaat.

 

esp is een onderdeel van het abs systeem.

het zorgt ervoor dat het ieder wiel apart kan afremmen als je bv. aan het slingeren bent. dus de auto wordt op die manier afgeremd zodat je niet in de slip raakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Esp is er toch voor dat je auto in belans blijft, en niet helemaal gaat helen als je de bocht door gaat.

 

esp is een onderdeel van het abs systeem.

het zorgt ervoor dat het ieder wiel apart kan afremmen als je bv. aan het slingeren bent. dus de auto wordt op die manier afgeremd zodat je niet in de slip raakt.

Hoi Harly

Bedankt voor de informatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nah, dan weet je toch ook waar ie zit als je weet dat je hem hebt??? :P

UH Heren

 

Ik ben zo technisch dat wil je niet weten.

 

Nee ik dacht uh, je jullie hebben het over een remschakelaar en ik dacht ik ga daar is kijken of ik iets zag, en ik zag iets blauws en dat heb ik gevraagd weet ik veel.maar hoe krijg ik er zoiets uit moet ik zeker de navi er uit halen om daar bij te komen, of is het op een andere marnier ook te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden