Ga naar inhoud
  • 0

foutcodes


Basters

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

wel erg beknopte info.. tevens vinden we het fijn dat een nieuw forumlid zich even voorsteld in het topic "Ik ben en ik rijd"

 

17057

Glühkerze Zylinder 3 (Q12), elektrischer Fehler im Stromkreis •Glow Plug/Heater Cylinder 3 (Q12), electrical Fault in Circuit •Gloeispiraal cilinder 3 (Q12), elektrische storing in stroomcircuit

 

17669

Ventil für Pumpe/Düse Zylinder 1 (N240) Regelgrenze überschritten •PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded •Ventiel pompverstuiver cylinder 1 (N240)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de meldingen al een keer uit gewist maar de volgende morgen kwamen het lampje en de melding weer terug. Ik heb nog iemand gesproken en die dacht dat het te maken had met het gasklephuis, dat die vervuilt is. kan dit want de meldingen geven iets anders aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kom net bij PON vandaan voor uitlezen. Heb de melding ook. Heeft bij mijn auto te maken met de temperatuurmeter van de koelvloeistof. Kosten 80 a 90 euro. Ik breng de auto volgende week voor reaparatie. Ben beniewd of de melding dan verholpen is. Ik lees hier wel erg veel verschillende oorzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden